לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

עוד בריאות ושפעת


אחרי יומיים של תפוזים הליחה השתלטה על הגוף, הוירוסים חגגו, השפעת הגיעה.

כמה כדוריות של הומיאופתיה, המון קיטורים, עייפות, מחשב, מנוחה, קיטורים, שתיה, מרק (שחרק מהדיאטה אבל עזר מאוד) ועוד קיטורים, וביום שלישי כבר הרגשתי הרבה יותר טוב. דיברתי עם הרופא המיוחד ובטלפון הוא אמר לי - נו, זה שפעת. לא נורא.

עברתי לתפוחים עם ביצים והמצב התייצב.

 

ביום רביעי חזרנו אליו, הוא ישר אמר לכל אחד כמה ירד במשקל, נתן הוראות להמשך, אמר לי שיש לי וירוס (חשבתי שעבר) והוא עמוק בגוף, יקח לו זמן לצאת, לשתות הרבה תה, דבש, להוסיף קצת וודקה לקינוח (תה לפני השינה עם שתי כפיות דבש ושתי כפות וודקה... ממש תרופה :P) והוירוס יצא מהגוף. אמר גם שזה הוירוס חזירים הזה, אז ישר נכנסתי ללחץ ואמרתי שמתים ממנו, הוא צחק והרגיע.

הוסיף לנו ירקות לתפריט, ואמר ששבועיים להמשיך ככה, שנרד עוד קצת במשקל ונמשיך להבריא.

 

בינתיים הבריאות שלי משולבת עם וירוסים, בריאות מוזרה ביותר. נו, אז יש לי חזירים בגוף, רגועים, יוצאים החוצה עם התה, ואני לא נראית כמו חולה, לא מתנהגת כמו חולה, אבל יותר חלשה.

 

חוץ מזה המון מחשבות אחרות מחפשות מקום להיות בו, אבל כל פעם שניגשת להקליד הכל שותק.

מחפשת את המקום הנכון לכתוב בשבילי את מה שרץ בראש.

 

הפיכות במצרים ואני מפחדת ממלחמות.

 

 

נכתב על ידי , 28/1/2011 22:04   בקטגוריות בריאות יחסית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)