לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

סתמים


הצעיר חזר לעבוד.

הוא לא בבית כל השבוע, ובסוף שבוע במקום להיות איתנו הולך לשטוף כלים, כי בגילו זה מה שיש לעבודה זמנית.

רצה להתחיל עם מישהי לפני כמה זמן, ושוב הצבענו על עובדת היותה... המממ.... איך להגיד בעדינות... לא חכמה מדי.

סיפר לה שהתחיל לעבוד, אז היא אמרה בשמחה - יופי, כיף לך. שאל אותה מה בדיוק כיף, והיא שאלה למה לא, אז היה צריך להסביר שהעבודה זה לא בשביל לקנות ממתקים או לצאת לבלות, אלא כדי שיהיה לו כסף לשלם על הנסיעות שנוסע השנה.

אה.

הבינה.

סקס זה לא הכל...

 

 

לאכול ירקות זה חסכוני באופן יחסי -

גם יורדים בערך סל הקניות

גם יורדים במשקל.

 

 

 

ראה תמונות שלי מימי נעורי, אמר (שוב) שהייתי כוסית שחבל על הזמן (כוסית=מחמאה ענקית). אמרתי (שוב) שהוא טעה בגדול שלא נפגשנו. הפעם ניסינו לדמיין מה היה קורה אם היינו נפגשים כשהוא בתחילת שנות העשרים שלו, ואני בת עשרה להוטה.

המסקנה - הוא היה מתחיל איתי, אני הייתי זורקת אותו עם הערה מהצד שערסים לא עושים לי את זה.

נגיד שהיה מתעקש, נגיד שהיינו מזדיינים, היה לוקח מעט מאד זמן להבין שהוא רוצה רק סקס, ואני (בתור בלונדינית עם עקרונות חזקים ביותר) הייתי מתעקשת על יותר. היה מחזיק מעמד בקושי יום.

נגיד שהייתי כל-כך נהנית מהסקס עד שהייתי נותנת לו צ'אנס, אבל מהר מאד הייתי מגלה שאין מעבר לזה כלום.

אומר שבימים ההם כל מה שהיה לו בראש זה סקס. מזל שמשהו מזה נשאר גם היום :P

מסקנה - אם היינו נפגשים אין ספק שהיינו נפרדים. ההתאמה אז לא היתה קיימת.

צריך לעבור חיים שלמים כדי להגיע לחיים השניים בבטחה ובאושר.

 

 

יורד גשם היום.

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2011 14:03   בקטגוריות חיים חדשים, סיפורי בית ומשפחה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)