לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

החיים לאט וגם יומולדת לבן שלי


עייפות מובילה למחשבות נוגות

ולכן לזכור שעייפות יש בה נוגיות

אז לא לתת לעצב לחלחל

לשמוח ולהשתולל... זה סתם חרוז

למי יש כוח...

 

אתמול היה מפגש נחמד עם אנשים של אינטרנט

היו כל מיני מסקנות ורעיונות, לעשות עוד משהו כדי לקדם

אבל היום לא הצלחתי לגעת בכלום כמעט.

 

מחר יש פגישה עם מישהו בקשר לפטנט

אני לא מקווה יותר, מה שיהיה יהיה.

מרוב תקוות שנגוזו איבדתי רצון להתאכזב

אז עדיף ללכת, לדבר, לספר מה שאפשר

ונראה מה הלאה.

 

לפעמים אני מצליחה לחשוב על עתיד עם כסף

אבל ברוב המקרים אני דועכת לתוך עצב של מציאות של חוסר.

 

מחר יום ההולדת של הבן האמצעי

קניתי קצת שוקולד מיוחד,

ובבוקר מוקדם נקום לפניו,

כך שברגע שירצה לצאת מהבית - נפתיע אותו ונאחל מזל טוב.

רעיון של הזוגי, אומץ שלי להסכים (לקום מוקדםםםםם)

ושמחה שלפחות נוכל לאחל המון גם אם אין מתנות לתת.

 

אחר כך ניפגש כל הבנים, נאכל בבית ארוחה טובה

ונסתפק במה שיש, המון אהבה.

 

נכתב על ידי , 2/2/2011 20:34   בקטגוריות חיים חדשים, סיפורי בית ומשפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)