לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

פגישות עסקיות


בבוקר מישהי שהיתה סקרנית לראות מי אני, נחמדה ביותר.

היה לה חלום שלא הבינה, הזוגי אמר שהחלום בשבילי, בנוגע לפטנט.

אמרתי לה את הצד שלי, נראה, אולי יתגשם לה החלום...

 

אחר הצהרים פגישה אחרת, עניינית יותר, עם אישה אכפתית ברמות, שבאה לעזור.

מקווה שהדברים יתחילו לזרום.

 

בראיה שלי אני עוצרת את המידע, לא מצליחה לעשות סדר.

צריכה זמן שקט כדי לעבוד ולרשום הכל

לחבר את המידע המקצועי שמגיע ולרשום נקודות חשובות בלבד, כדי לא לדפדף בדפים המלאים כל פעם. אולי לחבר תוכן עניינים לכל ערימת דפים שיש לי.

זה בעצם מה שחשוב, לעבוד רצוף בלי הפרעה כל היום, אז מה שאני אלך לעשות עכשיו זה להפטר מכל העבודות של אמצע יום, להכין אוכל עכשיו לקראת הצהרים, לעשות את כל הטלפונים שצריך, אחר כך לשבת ולבקש שלא יפריע לי.

הדבר היחיד זה לקום מדי פעם להפסקות יזומות.

 

בערב אני חוזרת לראות אם מה שכתבתי כאן אכן יתגשם.

ניהול זמן במיטבו.

 

נכתב על ידי , 14/2/2011 09:30   בקטגוריות חיים חדשים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)