לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

הבנאליות של החיים


 

הכל כבר ידוע

כל מה שאני כותבת רשמתי כבר בעבר

הכל חוזר על עצמו

היום זה עם קישוט אחר בשיער

או איפור אחר על הפנים

אבל הכל אותו הדבר.

גם המיאוס מהחזרה על הדברים אינו שונה

גם הסלחנות על המיאוס הזה

מוכר ולעוס עד דק

ועדיין קיים.

אני יודעת

אני יודע

הכל ידוע מראש

הכל כבר היה, הווה ויהיה.

בימים כאלה עדיף לשתוק

הדיבור ממילא עילג לחלוטין

ורואים בבירור את מה שמיותר מראשיתו.

למרות הכל אני לא מקשיבה לעצמי

מדברת

וזה מה שיש.

גם מזה אפשר ללמוד משהו.

 

 

 

נכתב על ידי , 15/5/2005 23:19  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)