לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

שישי בערב, יוצאת לבלות


 

באופן מסתורי למדי הגעתי למסיבה של צעירים כדי להעניק להם טיפולים קצרצרים בשביל הנגיעה ההוליסטית של הערב.

חשבתי שידעתי מה זה מסיבות של צעירים, אבל הנה טעיתי ובגדול.

הידעתם?

היום המסיבות הולכות ככה -

המון אנשים בחוץ ונכנסים לאט למדי (בודקים,מסננים, המון גברים שריריים מפחידים בכניסה).

אולם ענק שמופרד לאולמות קטנים, אנחנו היינו בזה של הבנות.

ממתי מפרידים בין בנות לבנים?????????

בשביל מה לבוא למסיבה ריקודים אם הבנים מעבר למחיצה????

ואנחנו נלחמנו בזמנים שלנו על חופש מיני, על לזרוק את החזיה לפח,

על שוויון ושיתוף (make love not war)

בשביל מה התאמצנו???

היה לי מוזר כל-כך,

אבל טוב, כנראה שהדור הזה פועל ככה.

עוד יותר מוזרה היתה הסיבה בגללה באתי -

בתוך כל הרעש, שתיה, מוסיקה, ביקשו גם פינה לטיפולים, ואני עם חברה עשינו "טיפולים" לבנות שביקשו.

מה כבר אפשר לעשות בכמה דקות? כמעט כלום.

ואם חשבתם שיש בזה טיפים או מישהו לוקח כרטיסי ביקור? - לא,

זה רק בשביל הכסף, ודווקא לא רע.

 

נו, לסיכום - השתעשעתי,

נזכרתי בימי העליזים כשעבדתי בלילות ארוכים ומאוחרים,

ראיתי שאני מסתדרת למרות ההפסקה הגדולה בטיפולים,

פגשתי מישהו שעבד אצלי פעם והיום הוא שומר סף...

ובדיוק ב 1:00 נגמר השעשוע, זה היה ההסכם וגם -

הגיעו החשפנים שבאו רק לאולם של הבנות

והתמזמזו איתן כמו שחשפנים מיוזעים יודעים לעשות.

הסתכלתי, חייכתי, ואז באו לעזור לי להוציא את הדברים החוצה, הלכתי.

 

בבית, עכשיו, הגדול משחק עם החברים שלו. שאלתי אותם מה זה הרעיון של מסיבה שהבנות והבנים לחוד, הם לא הבינו בכלל למה אני מתכוונת, גם כי הם חנונים מצויים ולא הולכים למסיבות כאלה (רק למסיבות סטודנטים וערבי ג'אז...) וגם כי הם מעולם לא שמעו על הפרדה כזו, אבל מצד שני הם גם לא מכירים את המקום הזה, ואפילו אני מכירה אותו מחיי הקודמים. אז אולי אני יותר IN מהם?... על כל פנים - הם הקשיבו לי שתי דקות של נימוס וחזרו לשחק. זה ממש לא מעניין אותם שיש אפשרויות אחרות לבילוי, הם נהנים מהבילוי שלהם וזהו.

 

עכשיו כבר מאוחר מספיק כדי ללכת לישון, מחר שבת מחר שבת שבת מנוחה (יחסית שוב). ליל מנוחה

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/7/2005 02:21  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)