לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

זיון אנרגטי


 

שוב פעם.

היינו עייפים שחבל על הזמן

מגיעה אליו כבר אחרי מקלחת

הוא חוזר עצבני ועייף מהעבודה

לוקח לו זמן להרגע

ולי זמן להתחמם בקור הזה של הצפון.

התנור הקטן מצליח לעייף את שנינו

אבל שום דבר מכל אלה לא משתק את התשוקה.

 

נכנסים למיטה, קור מצמיד אותנו

מתחממת עליו כמו עוברית קטנה

הוא מלטף אותי

אני מרגישה הכי נשית ויפה בעולם

רואה אותי דרך קצות האצבעות שלו

כמו שהוא רואה אותי, ככה אומר.

לאט לאט מתחממת

יורדת לטעום אותו

ממש מעט

כי קשה לנשום ככה כשהאף סתום (נורא רומנטי)

וכל זה הקדמה בעצם

לזיון מוזר

מדיטטיבי לחלוטין

הוא מרחף לו אי שם

בודק מדי פעם את המציאות כדי להשאיר את הזין עומד

ואני מרגישה אותי, יחד איתו

 

הכל הופך להיות מרחב אחד של אורגזמה מתמשכת

נמצאים בריחוף בתוך מרחב אינסוף

כל הגוף מלא בניצוצות של עונג

מדגדגים את קצות ההוויה

נמשכים עוד ועוד ועוד...

להיות במדיטציה נצחית של רגע אחד

להיות בתוך אורגזמה נצחית חסרת זמן

לא להיות כאן.

 

זה לא זיון

בעצם זה כן זיון

כי הגוף חובר לנו יחדיו

בנקודת האמצע - זין כוס

והשאר התחבר גם כן

טוב, אז כן זיון

הכי טוב שיש

(עד הפעם הבאה)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/12/2005 08:22   בקטגוריות סקס  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)