לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

נולדתי היום


 





הנה רואים בתמונה בדיוק איפה כאב לי כל-כך

איזה שמחה, איזה אושר -
סוף סוף יש תשובה חד משמעית,

סוף סוף אני רואה

שאני שפוייה

והכל בזכות אלוניתא ודפנה והספר עם התמונה הזו - "הטרדה נפשית"

קניתי אותו אתמול. בערב לקחתי עפרון והתחלתי לקרוא תוך יצירת קוים מדגישים מתחת לשורות, הוספת סימני קריאה, מילים משורבטות בצד - דו שיח שלם עשיתי עם מה שכתוב שם, ועם עצמי באותו הזמן. הספר הזה סוף סוף סידר לי את החיים שלי כמו שראיתי אותם, הסיר את כל סימני השאלה, ואמר לי שאני שפויה, שאני מי שחשבתי שאני.

 

עברתי התעללות נפשית.

זה נראה כמו אלימות במשפחה, וכתבתי גם על זה לא מעט, אבל זה לא אותו הדבר

הבסיס שונה והבסיס הוא העיקר -

אני איפשרתי לדברים לקרות כי הייתי -

טובה, תמימה, וסבלנית לאין קץ

זה לא להיות מזוכיסטית כמו שאמרו לי שאני בתוך מערכת של אלימות במשפחה, זה לא להיות באישיות כפולה כמו שחשבתי אפילו אני לעצמי, זה לא כל-כך הרבה דברים שבדקתי מכל הכיוונים ומצאתי שאולי יש בי חלק מהתכונות, אבל לא התמונה השלמה. והנה באה תשובה.

 

בבוקר כתבתי המון, אחר כך המחשב נפל, ועד עכשיו לא מצאתי את המילים לכתוב כמה טוב לחזור ולהיות אני.

הנה מצאתי את מה שהלכתי לאיבוד לפני כל-כך הרבה שנים

יש לי עוד מה לעשות, אבל מכאן כבר הכל יותר קל.

הערב פגישה בטיפול אחד, מחר בטיפול שני - כי קבעתי, וכנראה שככה צריך להתרחש השבוע הזה.

הטעות שחייתי בה, הסביבה שלא ידעה לקרוא את הסימנים ושיתפה פעולה,

והזוגי המופלא שלי שרק בזכותו הצלחתי לצאת מהבור הזה.

 

נגמרו לי המילים.

המון חיבוקים ואהבה למי שעוד שם - אפשר לצאת!!!!!!!!!!!!!

אושר גדול

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/7/2006 15:13   בקטגוריות אהבה... תשוקה... זוגיות, בדידות, גירושין וכל השאר, החיים שלי, העולם סביבי, חיים חדשים, סיפורי בית ומשפחה, עייפות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)