לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

שינוי דרמטי


 

קצה הקרחון, זה מה שרואים בפוסט הקודם.

כל סיפור חיי התארגן במקום, זה לא יאומן

הכל קיבל משמעות ברורה ומובנת, כל מה שהיה הזוי פתאום נכנס לתבנית

והתבנית הזו אומרת שהדברים באמת קרו, היתה להם סיבה

התבנית אומרת שכל מה שראיתי באמת היה, ה-כ-ל!!!

תפיסת החיים שהחזקתי בה בקושי, כי כל העולם מסביב לא האמין - היא הנכונה

ואני - בדיוק מי שאני.

איך אפשר לתאר שינוי כזה?

אי אפשר

בבת אחת נעלמו מחסומים שהיו בי שנים ארוכות

בבת אחת נעלמו ספקות שאכלו בי כל חלקה טובה

רגשות מיותרים נעלמו והנה מתחילים לבצבץ אלו שבאמת שייכים לי

אהבה מתחילה להראות פניה

והאושר מציף אותי.

אושר פשוט כזה שאומר - הכל נכון, הכל היה נכון, וככה גם ימשיך.

 

אתמול היינו בביקור מקצועי אצל אסטרולוגית,

אבל בעצם זה יותר ביקור משפחתי של נשמות אחיות מכל הזמנים.

אנחנו נפגשים פעם בכמה שנים, ברגעי מהפך כנראה

4 שעות של חשיפת מה שברור בקיומו, סידור הדברים במקום,

ובשבילי הסידור הזה עושה 99% ממה שצריך בחיים כדי שימשיכו נכון.

עכשיו יש לאן להמשיך, ויותר חשוב - יש איך להמשיך, ויש נקיון שמשתלט על הנפש.

 

זה אומר לחזור לבריאות, להוריד את הקמטים, לצחוק, לאהוב

להתעצבן, לכעוס, להתעצב, להיות קצרת סבלנות

הכל רגיל,

אבל - בלי פחד!

איזה כיף!!!!!!!!!

 

זמנים מוזרים לחזרה לשפיות.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 19/7/2006 08:22   בקטגוריות החיים שלי, הגיגים אישיים, חיים חדשים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)