לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

הטיול לסין


 

רווח אישי, זה המפתח.

אני רוצה טיול של תרמילאים מסודרים

הסוכן רוצה טיול יקר ומסודר

היה קשה למצוא הבנה, אבל בסוף הצלחנו.

אז תחילת הטיול אמורה להיות עם ליווי צמוד, הדרכה, תמיכה, הכירות שלי עם העולם הסיני דרך מתווך. המתווך הזה יעזור לי להכין את התשתית להמשך, כשההמשך הזה יהיה בחלקו לבד ובחלקו השני עם מישהי נוספת, שתדריך ותיקח לאן שצריך או לאן שאני רוצה.

עכשיו אני מחכה לשמוע כמה יעלה הטיול הזה, או לפחות כמה יעלה לפני שאני נוסעת. מה שאוציא שם כבר תלוי בי.

יש עוד פגישה כדי לארגן את המסלול החדש, לחשוב איזה כרטיסים כדאי להזמין מכאן, מה שווה לראות במקומות שהשארתי מתוך הרשימה הענקית שקיבלתי (שחלק גדול ממנה הוזז הצידה לפעם הבאה)

אבל לפני הכל - ראש השנה, חופש עם הזוגי שלי, ומתחילה שנה חדשה, נקייה, טובה והכי הכי שאפשר.

נכתב על ידי , 23/9/2006 09:58   בקטגוריות סין  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)