לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

קסמים ולהטוטים


 

ראיתי פעם הופעה של פן וטלר בלאס-וגאס.

פן שותק, טלר מדבר, פן קוסם, טלר להטוטן.

אמר משהו חכם - כולנו מתלהבים מקסמים ומוחאים כפיים במרץ רב, ומנגד מסתכלים על להטוטי אש וכדורים ומנומסים מספיק למחיאות כפיים בודדות, מה שמשקף את המציאות המרה - אנחנו אוהבים שעובדים עלינו בעיניים בקסמים ונפלאות, אבל עבודה קשה המביאה לשכלול יכולת טכנית עד למושלמות - על כך אנחנו עוברים כמעט בשתיקה.

היום נזכרתי בזה, ביחס למה שאני עושה בחיים, והבנתי פתאום שאני לא קוסמת, אני יותר להטוטנית. אני לומדת הרבה, אני מתאמנת, אני עוזרת לאנשים למצוא את מה שהם לא יכולים למצוא לבד, אבל קיים בהם ממילא, אני לא ממציאה שום דבר חדש, אני לא קוראת מחשבות, וגם אם כן - אני לא אוהבת לנופף בזה.

אז לאור הידיעה החדשה, אני חושבת להדגיש את הצד הקיסמי שבי כדי להביא למודעות קיומי המקצועי, ואת העבודה האמיתית לעשות בלי לשים עליה את הזרקורים, כי שם יהיו התוצאות ממילא.

ועכשיו נראה לאן זה יקח.

 

אני כותבת מהעבודה של החבר הזוגי האחד והיחיד שלי, הוא מסתכל עלי איך שאני כותבת ומחכה שאגמור כבר ונוכל ללכת לאכול. הוא מזמין אותי כמובן.

אה, אני אוהבת אותו (אמרתי ראשונה)

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2006 12:04   בקטגוריות הגיגים אישיים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)