לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עולם ההוראה הנוכחי


 

אתמול היתה הפגנת המורים, שמעתי קטעים מזה ברדיו בחדשות הבוקר. איזה מזל שלא שלחתי לשם את הבן שלי, נדהמתי מהאלימות שהם העבירו במילים ובטון הדיבור. אם חושבים שיותר כסף ישנה את מעמד המורים, או שינוי מערכת החינוך ישנה את זה, אז שישכחו מהעניין. עד שלא ישנו את מערך לימודי ההוראה לא ישתנה כלום במדינה הזו, בטח שלא בתחום ההוראה והלמידה. אני יודעת, למדתי שם, גם לי יש תעודת הוראה, ומתוך מה שראיתי לאחרונה - לא השתנה כמעט כלום במערך הלימודי הזה. מורים יותר טובים יעשו את המקצוע הזה ליותר טוב, ובינתיים אני לא רואה אנשים שהמטרה שלהם בחיים זה להיות מורים טובים, אני בעיקר רואה נשים שמחפשות עבודה שתהיה נוחה יחד עם גידול הילדים שלהן, והמערכת עובדת בהתאם.

כמה חבל.

איזה מזל שהצעיר שלי עוד מעט גומר בית ספר!!! ובכל מקרה, אני מהתחלה לא שלחתי אותם למשרד החינוך, העדפתי לשלם לבית הספר גם כשלא היה אוכל על השולחן (כשעוד היה לחם אחיד זול וגבינה בלי ויטמינים ותוספות...) העיקר שיהיו במסגרת שאינה קשורה למבוכה הזו שנקראת משרד החינוך. לא שהם יצאו גאונים או יותר טובים מאחרים, הם אנשים רגילים לגמרי, אבל לפחות אף אחד לא תיסכל אותם ביחס לחינוך שלהם (חוץ מאבא שלהם, אבל נגד זה כל מערכת חינוך שהיא לא יכולה להתמודד ממילא). פעם עוד ניסיתי לשנות, להביא מעט יותר לתוך הרדידות הממוצעת. לקח לי שלוש שנים להבין שאין לי מה לחפש במערכת החינוך, אני לא בורג שמתברג בקלות, אני באה בדרישות ונותנת תוצאות שחבל על הזמן אבל זה לא קל, ולא אוהבים את זה.

טוב, מספיק על הבוקר עם מערכת החינוך, אני כאמור ממילא לא שם, גם לא הבנים שלי, התסכול יכול לזוז הצידה ולפתור את עצמו לאורך השנים. או שלא.

 

אגב, תוצאה נוספת שבאה ממש אחרי תקופת בית הספר - 27% לא מתגייסים היום לצה"ל......

הלכו לאיבוד ערכים בסיסיים של המדינה הזו, בבית הספר רואים אלימות, בצה"ל רואים השתמטות, וחושבים שעוד כסף למורים יפתור את זה.

 

די, די, אמרתי שאני יורדת מהנושא, לא?

חוץ מזה הולכת להתקלח וזהו, לשטוף את השליליות על הבוקר, לשנות את מהלך תחילת היום למשהו יותר נחמד ולח (המשפט הזה מעורר בי חיוך, כי הזוגי שלי לוקח אותו למקום אחר לגמרי :)))))))))

 

 

נכתב על ידי , 18/11/2007 08:15   בקטגוריות הגיגים אישיים, העולם סביבי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)