כל מיני דברים בבלגן אחד גדול, אבל מפה מתחילים:
תמיד רציתי ללמוד את תוכנות הגרפיקה הבסיסיות, פריהנד למדתי מזמן, נשאר פוטושופ ומשהו לעיצוב אתרים. את שתיהן יש לי על המחשב, יחד עם תוכנת לימוד, אז כל מה שנשאר זה להקדיש שבוע ואני בתוך העניינים.
למה זה חשוב? כי בזמן של שבוע נאי חוסכת כסף וטרחה, אני יכולה להכין לי אתר לבד בלי להעזר באחרים יותר מדי. לא בעיה.
לדבר עם האח היקר שלי בקשר לאתר, לבדוק איפה כמה ולמה ובמיוחד - כמה עולה להכין לי אתר משלי.
למה אתר? כי זה החלון שלי לעולם, בו אני אשים את כל מה שאני רוצה להרויח ממנו כסף, לא אתר תדמיתי אלא כזה שיפעל גם ברמה של מכירת דברים והזמנת אנשים למפגשים, כל מיני דברים.
דבר ראשון אני צריכה לרשום את התוכן הבסיסי, מה אני רוצה שהאתר הזה יציג, איזה נושאים אני כוללת בפנים.
דבר שני - להרחיב כל נושא (ויש הרבה כאלה) לצד המעשי שבו.
דבר שלישי (יש שלישי, בניגוד לדר' סוס שהסתפק בשנים) לחבר את כל הנושאים שיעמדו נכון תחת ההגדרה שלי.
וואו, זה סדר אמיתי, כבר מתחילה בו (אחרי כל הכתיבה הראשונית, נקיון המטבח, הכביסה וכו').
עכשיו חשוב הפרסום, את המקום כבר הכנתי, את כל הדברים החומריים הבאתי, צריך רק עוד קצת שיפורים בקיים וזהו (פינישים של השיפוצים למשל)
לבנות סדר יום כללי שבו אוכל לעבוד בתוך תבנית ברורה, זמן לטאי-צ'י בבוקר, זמן של הוראה מתי שאני מלמדת, זמן למשפחה וזוגיות, ובין אלו למצוא את זמן העבודה והפנאי שלי, להגדיר אותו, להגדיר שעות קבלה וטיפול, שעות עשייה יצירתית. מסגרת כזו נותנת אפשרות להשתלב בתוכה כשהימים שקטים ומסודרים, להתערבל בתוכה כשיש דברים אחרים שעולים פתאום.
אז מה יש לי בכללי?
1. לגמור לסדר את הבית, יש רשימה, ללכת לפי סדר העדיפויות הנכון.
2. ללמוד כמה דברים בסיסיים כדי להמשיך הלאה
3. תוך כדי - להכין את התשתית להתפתחות מקצועית
4. יצירת קשר עם גורמים חיצוניים בכל תחום בו אני רוצה להתרחב, לבדוק מה הכי נכון ללכת בו ראשון, ומה להמשך.
קודם כל היום להתחיל את היום הרגיל, אחר כך להמשיך מהנקודה הזו.
דברים מתחילים לחזור לחיים, זו הרגשה טובה.
תחושה שיש לעשות סדר בשפע, על מנת שדבר לא יאבד.