לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

סקס מניאק


 

אמר לי שאני לא מבינה מה יש לי בבית - גבר שכמו ילד בן 12 (טוב, הוא התחיל בגיל צעיר) עומד לו כל הזמן הזין והוא רוצה להזדיין. אמר שהגברים בגילו (מה לעשות, הזמן מתקדם גם כשלא סופרים אותו) בקושי מזיינים פעם בשבוע, פעמיים זה כבר נס.

אמרתי שמכיוון שאני מאמינה לכל מה שאומרים לי, ושמעתי גברים מתרברבים על כמות הזיונים הביתית ועל הביצועים המזהירים שלהם, אמנם סיננתי חצי אבל עדיין נשארתי עם מידע שאומר שכולם מזיינים ללא הפסקה, ולכן המידע ברשותי אומר שגברים אוהבים להזדיין, ועושים את זה הרבה, גם בגיל שלנו.

שאל אותי בלי להיות עדין במיוחד - כמה פעמים בדיוק הזדיינת עם הבעל שלך כשהיית נשואה? טוב, לא צריך ללמוד באוניברסיטה כדי לדעת לספור 1 בשבוע במקרה הטוב ופעם בחודש במקרים שהוא כנראה בא על סיפוקו בחוץ אבל טרח לשקר בבית שהוא נאמן כמו כלב ופשוט עייף (לפעמים גם "כאב לו הראש"). (כלבים הם יצורים נאמנים, אבל מזיינים בחוץ בלי חשבון, אז הוא כן כמו כלב, טעות שלי).

אחרי שבררנו את סוגיית השקרים של הגברים האחרים, חזרנו למשפט המפתח - יש לי מזל שהוא סקס מניאק, כמו שנאמר - מצא מין את מינו (עם הרבה מיניות), ואני בהחלט מברכת על זה כמעט כל ערב.

 

זה פשוט - עומד לו בכל מצב, הוא יכול להרדם באמצע (כתבתי על זה) אבל הזין שלו פשוט חי חיים עצמאיים. לא רק זה, הוא לא גומר. איזה כיף זה! אני קוראת לו - הויברטור האנושי שלי. הוא אומר שמעדיף לא לגמור כל הזמן (למרות שלאחרונה הוא לא עומד בזה.. עומד בזה... איזה משחק מילים... וגומר כמעט כל פעם) כי אז הוא נהנה לאורך ימים, הוא הולך עם תשוקה פנימית שעושה לו נעים כל היום. אני בהחלט נהנית שיש לי גבר כזה, שנוגע בי ומרגיש אותי בקצות האצבעות.

 

יש סרט (לא זוכרת את השם) על גבר ששומע מחשבות של נשים. אני חושבת שאצלו זה ככה, אבל הוא לא מגלה. הוא יודע בדיוק מתי אני גומרת (ניסיתי לעבוד עליו ולהסתיר, לא הצליח) נותן לי להיות בקצב שלי או לנוח בזמן שלי, והכי חשוב - הוא נהנה לפחות כמוני (מנסה לשכנע אותי שהוא נהנה יותר אבל אני לא בטוחה שזה נכון), במיוחד כשהוא נשאר עם הזרעים שלו בפנים.

 

לדעתי משהו במינון ההורמונלי שלו לא מדוייק, הוא הולך ושופך תשוקה גברית לכל מיני כיוונים, נשים לא מבינות למה הן יוצאות מאיפוס כשהוא בסביבה. הוא לא נראה בכלל אחד כזה, בסיפורים הם תמיד כהי שיער, גבוהים, שריריים, חסונים, מסתוריים עם מבט חודר וכו', יש לו חלק מהתכונות, אבל את הרוב הוא מצניע במסווה פולני לא כהה בעליל, ואני נהנית ללכת איתו ולראות איך הוא משתלב בסביבה. הכי כיף לשמוע מה הוא אומר על הנשים שחולפות, הראיה שלו פשוט מהממת, או אפשר לומר - מה שנשים משתדלות להסתיר הוא חושף פשוט כי הוא שם. טוב, ככה הוא חשף אותי.

 

אח, גבר שלי - אני אוהבת אותך. כן, גם חושקת, אז מה? needs one to know one.....

 

 

נכתב על ידי , 23/3/2008 08:50   בקטגוריות סקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)