לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

משימה קשה


 

הוא מחכה שאני אכתוב על הסקס שהיה לנו אתמול........... טוב אז -

 

 

 

             

אח............ אוי..................

אחחחחחח.............. וואוו.................

הההההההה............

המממממ......... אה..... אה.. אוי...

 

וגם אחר כך הההההההההההההה......

ועוד אהה.....

וגם....

 

ואז אני עליו

לעוד כמה כאלה כמו קודם, אבל לא בפה מלא

 

והוא לא גומר

כי החליט לא לגמור בימים הקרובים.

 

נשים - אין לכן מושג איזה אושר זה גבר שלא גומר

ועוד כזה שאומר שאני המעדן שלו (והוא יודע לטעום!!!)

חשקים רצים פה כל הזמן

והסקס נגמר רק כשאני גמורה

אח, אח, מצווה שיהיה גבר כזה לכל אישה בבית.

 

גברים - תלמדו להתאפק.

הוא נהנה להיות בחשקים כל הזמן

הוא נהנה מסקס ברמות יוצאות דופן

ואין מילים לתאר את העונג.

 

הוי, גבר שלי, איזה כיף!!!!!

 

(הצלחתי במשימה?)

נכתב על ידי , 23/4/2008 09:26   בקטגוריות סקס  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)