לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

משימה קשה כפליים


 

לכתוב על אורגזמה אנרגטית.

 

זה ממש מגוחך - יושב לו בקצה המיטה גבר עם זין עומד, ליד החברה שלו, ששוכבת כמעט מחוסרת הכרה אחרי זיון של כמעט שעה, אוסף את האנרגיות שלו כאילו הוא משחק בארמונות בחול, ומשיט את היד על הגב שלי בציורים נקודתיים שמפזרים את החול הזה לכיוונים מסויימים מאד - הכיוונים שעושים לי את האורגזמות המוזרות האלו בגוף.

 

אז אם אורגזמה פיזית זה דבר שגורם לכל הגוף להתמוסס בתוך עונג צרוף ואחרי זה צריך זמן התאוששות (אצלי לפחות), אז אורגזמות אנרגתיות גורמות לכל הגוף לזרום בתוך העונג הצרוף הזה ולא להתמוסס, וגם לא צריך להתאושש כי אין תשישות בתוך המסע הזה.

 

הבדל - אין פסגה שמרעידה את הכל, יש פסגה שכל הזמן נמצאת. התחושה שונה כי כדי לשמור על עצמי בתוך התחושה הזו אני לא יכולה להגיע לקצוות שממוטטים אותי, ולכן אני נמצאת נקודה אחת מאושרת לפני זה, וככה יכולה להמשיך לנצח, או לפחות כל זמן שמתחשק לו לשחק איתי.

 

למתבונן מהצד זה נראה כמו מישהו שסתם "עושה נעים בגב" לחברה שלו, ממש כמו שהיה כשהייתי ילדה. למי שיודע לראות אנרגיות זה צריך להיות מעניין ביותר, בטח הוא מצופה אור כתום ומצפה אותי בקרנבל של אורות דרך היד שלו.

 

אגב, זה מצליח כי הוא עדיין ברצון לא לגמור, אין לו בעיה להמשיך ככה עד שיחליט יום אחד כן, וביניים אנחנו נהנים. טוב שהיה סוף שבוע ארוך (לקח יום חופש) ושהבנים מבלים יחד ולחוד ברחבי הארץ. יש לנו זמן להשתולל ולהנות בלי להפחיד אף אחד.

 

היום ניסיתי ללכת עם הנשימות של הטנטרה ולנשום איתו. זה היה מיותר, אני נושמת הרבה יותר לאט (למרבה הפליאה) ולא יכולה להכנס לקצב שלו. לעומת זאת לקחתי את האנרגיות שלו לאיזה מסע רוחני פנימי משלי וגיליתי שבעצם יש לי עוד עבודה לעשות לפני שכל המעברים יהיו פתוחים. אולי זו ההזדמנות להמשיך ולסובב את האנרגיות האלו בכל המקומות התקועים, ולצאת לחופש וגאולה (ועוד אורגזמות).

 

 

נכתב על ידי , 26/4/2008 18:10   בקטגוריות סקס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)