לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

אולי שיפוטיות יתר?


 

 

משהו שנמנעתי ממנו והייתי בשיא הקבלה של האחרים, לא משנה מי הם ומה הם. נותנת אמון בכולם, מקבלת את דעתם, רוצה להיטיב איתם... ומי שלא התאים - פחדתי ממנו אבל המשכתי לשמור על קשר - כדי שלא ייפגע.

עברתי לצד השני של שיפוטיות יתר, אני מעבירה ביקורת על כולם, אני לא יותר נעלה מהם  - אני מעבירה ביקורת יתר גם על עצמי, אבל זה משפיע על החיים.

אני רוצה לשנות את השיפוטיות שלי, ויחד עם זה לא רוצה להפגע. חוסר השיפוטיות הביא אותי למק

ום בו כל אחד היה ראוי, גם אלו שבאו להכאיב לי, ולכן נפגעתי יותר מדי. השיפוטיות שומרת עלי מאחורי מסך של הגנה, לא נותנת לאנשים לא ראויים להתקרב, וכמעט כולם לא ראויים.

 

הפתרון היחיד שאני רואה הוא להמשיך לבנות את עצמי, להמשיך להתחזק, עד שיום אחד אאמין שאני לא פגיעה כמו קודם, אראה שאני יכולה להתמודד עם מה שמולי. עם מה שבתוכי. לא שאני יודעת אם אני ממשיכה נכון בבניה הזו, אבל זה מה שיש לי להגיד כרגע.

 

אני שיפוטית... כמו בתמונה - מי שלא עומד בקריטריונים שלי - Off with his head כמו שאמרה מלכת הלבבות בארץ הפלאות. מאזניים, כיסוי עיניים וחרב.

 

 



 

נכתב על ידי , 2/7/2008 08:47   בקטגוריות הגיגים אישיים, החיים שלי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)