לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

ייעוץ אסטרולוגי


 

אתמול נסענו שנינו לחברה שלנו, לשבת מול הניירת, לפתוח כמה ערוצי ידע ולראות לאן הדברים מובילים.

עלו המון דברים, חלק כתבתי כדי לא לשכוח, והזמן עף מהר מדי כך שלא הספקתי לשוחח על הכל. עוד מעט שיחת טלפון כדי להשלים את השאר.

 

דברים שעלו (בלי סדר מסויים, רק לפי הזכרון שלי)

זוגיות - נדירה, חיבור מדהים, המפות מחזקות את מה שידענו עוד קודם.

להביא לעולם - את המשותף שלנו. הזמן שקבענו - מתאים להתחלה

שינויים - לקראת יום ההולדת שלי מסתמן שינוי רציני

כסף - שנינו קמצנים לעצמנו. להתחיל לדעת את השפע האישי כדי לתת כיוון לשפע הקיומי (בקיצור - להתחיל לקנות לעצמנו).

פחד כלכלי - משתק אותי. קיים מנקודת ההתחלה שלי, בגלגול הזה זה ברור. יש לי יחסים משונים עם כסף. הגיע הזמן לקבל את הטוב בכסף, להבין את משמעות היש. אף פעם לא היה לי, אבל עכשיו יש ואני מפחדת לאבד, לא יודעת מה לעשות עם זה.

מה שאני עושה - אחרי שיחה סוערת - להתחיל לטפל. להתחיל ללמד יחד איתו. ליד זה למכור את מה שאני יודעת לעשות, למלא בינתיים את הצורך הכלכלי עד שהטיפולים יהפכו לבסיס.

בריאות שלו - קשורה לכל ההשפעות הסביבתיות המקיפות אותו, דברים שסוחב מהעבר. להתחיל ללכת. לא להיות המטפלת האחראית שלו, לא טוב לזוגיות.

שנתיים אחרונות - הייתי תחת השפעתו המבורכת של פלוטו (כלבלב מקיבוץ מגידו) שגרם לי להטיל ספק. זה עובד מצויין הפלוטו הזה, ומכיוון שהוא לא הולך מכאן אני לומדת מה לעשות עם הטלת הספק. מזיזה הצידה ככל האפשר.

היום - מקום מצויין להתחיל לבסס את הידע שלי כמקצוע. היחס הנכון והמתוקן לכסף יגיע עם הזמן והחוזק העתידי.

בריאות שלי - לא דיברנו. איזה מוזר...

נדמה לי שזה בערך הכל

נשאר לדבר על עוד כמה פרטים אחרים. מחכה לשיחת טלפון.

 

 

נכתב על ידי , 9/7/2008 09:16   בקטגוריות החיים שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)