לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

עוד חלום ופתרונו, אופטימי.


 

החלום

אני בעיר מדברית בארצות הברית (יש לשער שמושפעת מהסדרה שאני רואה לאחרונה) צריכה לחצות שטח חולי של כ 100 מטר עד שאגיע לחנות-נקודת מפגש שנקבעה מראש. אני יחפה. חולפת בצעדים הראשונים ליד קופסת קרטון עם ביצים קטנות, נחשים בוקעים ומנסים לצאת מהקופסה. לאורך כל המשך הדרך החול זז מביצים שנבקעות ונחשים שזזים מתחת לחול, חלקם אפילו מצליחים כבר לצאת, סוגים וצבעים שונים אבל אני מזהה לפחות צפע קטן אחד. אני בודקת איפה לשים את הרגל בכל צעד שמגיע, נזהרת לא לדרוך על החול הזז אלא ברווחים, מפחדת בצעדים הראשונים, אמא וילדים הולכים במרחק ממני ובכלל לא מוטרדים מהנחשים, זה חלק מהחיים שלהם וכנראה מרגיע אותי יחסית - בצעדים הבאים רק מוטרדת קלות. מגיעה לחנות וזה כבר סיפור אחר.

 

הפתרון

החלום שלך ממוקם במדבר וזה נותן לנו את הרקע לסיפור שלך.
המים כיסוד מחברים אותנו למקום של זרימה, התחדשות, אמונה וליכולת להכיל שפע בחיינו. אבל כאן אנחנו ממוקמים במדבר.. ויש חסר ביסוד הזה מה שיכול לקחת אותך לתחושה של תקיעות, קושי, ואל המקום בו אנחנו לא בדיוק קוטפים את הפירות להם אנחנו מפללים.

בחלום שלך יש הרבה נחשים. הנחש הוא סימבול שמביא איתו אנרגיה של שינוי וטרנפורמציה.
והמסר הכללי שהוא מביא איתו הוא: לא לפחד משינויים כי השינוי יביא איתו דברים טובים אל חיינו. ריבוי הנחשים אצלך נותן תחושה של אינטנסיביות בשיעורי החיים שלך. כל הזמן קורים דברים שדורשים ממך להתפתח ולגדול.

האמא והילדים הם שיקוף שלך.  הם צועדים ואינם מוטרדים מהנחשים משום שהם מייצגים את דרכה של הרוח. היא מתפתחת, היא בוטחת והיא יודעת שהכל מתקיים בשם תכלית גבוהה יותר. יש כאן משהו שמאוד צריך לחבר אותך למקום של אמונה (אפרופו מחסור במים). אמונה בעצמך. ואמונה בתהליך המקודש שלך.
בסוף החלום את מגיעה לחנות. היא מייצגת תחנה שלך ויכולה לציין את סוף שלב המדבר..
מהחלום שלך עולה שיש לך רק עוד כברת דרך קצרה עד אליה.. לכן, התחזקי והאמיני..

 

 

מילים שלקחתי מכאן -

תקיעות וקושי

שינוי, אינטנסיביות (אוף, הזיעה ניגרת...)

דרכה של הרוח - מתפתחת, בוטחת, תכלית גבוהה יותר

אמונה (מחסור)

כברת דרך קצרה!!!!!!!!!!!

 

בחירת המילים הופכת את ההבנה לאישית שלי, כל אחד יכול לבחור את המילים שלו ובכך להפוך את התרגום למשהו אחר. זו הבחירה שלי, מתוכה אני יכולה להבין עוד יותר ברור איפה אני עומדת היום (מחפשת ישועה).

 

רגע, ישוע? הוא כבר היה אצלי פעם, אבל הפסקתי להאמין שזה היה.

בעצם הפסקתי להאמין שאפשר שוב, כי אני יודעת שהיה,

אז לחזור ולדעת (להאמין) שאפשר שוב להגיע לישועה/ישוע. טוב.

עכשיו נראה אותו מגיע.

 

 

 

נכתב על ידי , 8/8/2008 08:23   בקטגוריות חלומות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)