לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

ימים קשים


 

משבת אני נושאת בתוכי תחושה קשה. אולי זה רק הכסף (הנה היום המניה שאני מושקעת בה יורדת עד הקו התחתון ששמתי, קיויתי שתעלה ובינתיים אני מתאכזבת, צריכה להחליט אם לצאת או להשאר. יכול להיות שזו ההרגשה הרעה שבתוכי? ואם זה ככה, איך אני יודעת מה לעשות עם זה? איך אני יכולה לדעת מה תחושות פנימיות שלי מתכוונות להגיד לי? אני מנסה לנחש כל הזמן ולא מצליחה. כמובן שהעליתי גם את אפשרות ההפסד הכספי, אבל העליתי עוד כל-כך הרבה אפשרויות אחרות שנובעות מהפחד שלי, אז זה לא באמת משנה מה אמרתי, משנה שיש לי תחושה רעה כבר כמה ימים ואני לא יודעת מה לעשות עם זה.

כל הפחדים יוצאים החוצה ומשתקים אותי, אני הולכת בכל הכוח נגד התחושה הזו כדי להתקדם ולעשות את מה שאני צריכה כדי להחזיק אותי מעל המים. לא יודעת למה אני צריכה את זה עכשיו.

זמן קיטורים וחוסר תקווה, בחודש שנאמר לי עליו שיהווה פריצת דרך בשבילי, שינוי של ממש, אולי אפילו שינוי כלכלי שיביא זמנים טובים יותר. מוזר שהחודש התקוותי הזה מתחיל דוקא ככה. ואולי בגלל התקווה הוא מתחיל ככה. לא יודעת. בינתיים הכסף אוזל, יחד איתו זמן האופטימיות נגמר כמעט לגמרי, אני סוחטת עוד ועוד טיפות של חוזק כדי לשרוד ומרגישה שוב בשפל המדרגה. המון שיחות היו לי השבוע עם הזוגי, דברים שחשבתי עליהם בפעם הראשונה. אולי לכתוב את זה אבל לא עכשיו, אין לי כוח נפשי להעלות כאן את התובנות החדשות.

 

הבן מגיע היום מחו"ל, אני הולכת להכין אוכל שיהיה בבית ויוצאת בצהרים להביא אותו. כותבת כאן כדי לרוקן אותי מהכאב, כדי שאוכל להמשיך את היום השמח הזה. חייבת עזרה.

 

 

נכתב על ידי , 2/9/2008 10:37   בקטגוריות החיים שלי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)