לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

החמצה


 

עניתי למישהי משהו שאני אומרת לעצמי כל הזמן, אבל לא מצליחה להאמין בו באמת. אני עדיין רוויה תחושות החמצה שמציפות אותי מדי פעם. נכון, לא כמו בעבר, אבל האינסטינקט עוד קיים.

מה כתבתי? שאלו על פספוסים בחיים, ועניתי ככה -

"ואולי זו לא היתה הזדמנות לעשות אלא רק הזדמנות להתבונן, ולכן לא פספסת כלום?

המציאות מורכבת מאין-סוף אפשרויות של פספוסים, אבל רק דרך אחת. לחשוב שכל דבר שלא עשינו הוא פספוס, זה לפספס את המסרים שהדברים האלו אמורים להעביר לנו.

החמצה היא תחושה מיותרת, במיוחד אם מאמינים שכל צעד בדרך היה כנראה נכון, כמו שכל צעד שיהיה - נכון כנראה באותה מידה (גם אם לא אהוב במיוחד). "

 

ועכשיו לחזור ולהזכיר לעצמי שהכל נכון, גם אם אני לא אוהבת את זה כל-כך. מוזרים החיים האלה.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/9/2008 10:32   בקטגוריות הגיגים אישיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)