לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום נקיון


לבית ולראש

 

מנקה שטיחים (שוב לפרסם מכירה של שטיחים כדי להכניס קצת כסף לקופה המהדהדת?).

מנקה אבק (כמה להתעטש לפני שלוקחים משהו להפסיק את זה?).

עושה כביסה (מזל שיש מכונה שחוסכת עבודה, רק צריך לשים, להוציא, לתלות, להוריד, לקפל ולשים בארון...).

המטבח מחכה, יש גם להכין אוכל.

יום רגיל.

 

אנשים מפרסמים את הרווחים שלהם

אחר כך אני פוגשת אותם ורואה את האמת מאחורי כל הפירסום, את החיים בלי איפור.

 

לפני שלושה ימים פגשתי מישהו שמכיר אנשים שכסף ממש לא מעניין אותם.

שם אני רוצה להיות.

 

מה הכיוון שלי?

כסף לא מעניין אותי, חוסר כסף מפעיל אותי.

פטנט, הכל לתוך הפטנט מתוך הרצון להגיע למצב שכסף לא יעניין אותי. בתוך פרוייקט הפטנט גלומות קריירות רבות, החל מכסף בלבד ואז ללכת לעשות מה שאני רוצה, ועד שותפה פעילה במקסמום, ואז להגיע לכל מיני מקומות בעולם, כל מיני אנשים מרתקים, להתחכך בדברים שרק שמעתי עליהם ועם הפטנט יכולים להיות החלק הלא מאופר של חיי.

 

יצירה, שם אני מנסה להרויח היום, נשאר להחליף שוב את העיצוב של האתר, להמשיך להיות בכל המקומות שאני יכולה להיות, לספר ולהפיץ, להפעיל את מי שמוכנה לעזור בלי מאמץ ניכר, ולהמשיך להאמין שבקרוב יתחילו להגיע לקוחות.

 

ריפוי, בסוף ובהתחלה זה מה שאני עושה, הפטנט, היצירה - שניהם חלק מריפוי, טיפול. מאמינה שהמסר שלי יפרוץ בשלב כלשהו, אבל כאן לא רואה איך הזמן מתקצר, רק לפעול ולהמשיך בתחום הקטן שאני בתוכו, להתחיל לפגוש אנשים כי ככה סיכמנו אחרי הפגישה עם ההוא מיום חמישי, להתחיל לצאת החוצה אל האנשים כדי לחשוף את האנרגיה הזו. כל אדם הוא שליח אנרגטי, בכל אחד יווצר ניצוץ של מה שיש, ויום אחד כל יתחיל להתחבר וליצור את הקוים שאני רואה כבר המון זמן, קוים בין אנשים, לא רשת על האדמה, לא רשת על כדור הארץ, לא רשת יקומית. משהו טוב שיחבר בין כולם.

אופטימית? מציאותית? חולמת? אין לי שמץ של מושג. זו המהות האמיתית של מה שיש, רוצה עכשיו שהכל יתרחש אבל לא מסוגלת להפיץ את זה בפירסום גס ובוטה כמו שהיום עושה בתחומים אחרים. האנרגיה תגרום לדברים לקרות מתי שנכון, ואני רק צריכה להתחיל להמשיך אותה.

שליחה אנרגטית. טוב.

נכתב על ידי , 6/2/2011 11:29   בקטגוריות חדש, חיים חדשים, אנרגיה ומילים מוזרות, סיפורי בית ומשפחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין זמן למרוח זמן


יש זמן להתחיל לפעול. זה הכל.

נכתב על ידי , 5/2/2011 10:12   בקטגוריות חיים חדשים, חדש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)