לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

זה לא אותו דבר..


:)

כינוי:  סיגל :)

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

השיר של שמלי לא יוצא לי מהראש!!


אין אחד ששמע את השיר הזה ואמר שהוא לא יפה.. [אני מדברת על כאלה שלא אנטימזרחית]

 

ובצדק, שמלי הביא אותה בשיר פצצה שמתנגן בלי סוף ברדיו ובראש שלי.. ח-ו-ב-ה להוריד מי שעדיין לא שמע

 

מתעורר לי בבוקר פותח את העיניים
מתרגל לבדידות מוזרה שנוצרה בנתיים
שוטף פנים שותה קפה הכל לבד מאז שעזבת...
לכולם הכל רגיל השמש זורחת
יש בית אישה ילדים
החיים זורמים
חיים בנחת, בלי פחד.
רק אני מנסה לאסוף שברים מאז שהלכת...

החברים נותנים קצת כוח:
"יש פה חיים", נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו ששלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
הוא כמו ירח שוב לזרוח
רק שכולם ישנים אני לשמיים צועק

כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נישבע לך שכל יום אניח זר
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אני שומר לך אהבה
ללא גבולות
אני זוכר

מתעורר לי בלילה מסיוט שחלמתי
אך מהר אני מבין שזו מציאות שמכה בי
והחלום זה מה שלי קורה כל יום מאז שהלכת ....
הלבד הזה קשה ואין לי מנוח
ובדיוק שאני מנסה לראות חיים ולשכוח
את מזכירה לי שאת חזקה ממני מאז שעזבת...

החברים נותנים קצת כוח
"יש פה חיים", נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו ששלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
הוא כמו ירח שוב לזרוח
רק שכולם ישנים אני לשמיים צועק

כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נישבע לך שכל יום אניח זר
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אני שומר לך אהבה
ללא גבולות
אני זוכר

 

שירים כאלה זה פשוט תענוג לשמוע :)

 

*כואב לי הגב. אם מישהו מוכן להתנדב לעשות לי מסז' - אני אשמח*

להת'

 

נכתב על ידי סיגל :) , 26/6/2007 13:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





650

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיגל :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיגל :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)