לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

" I can't count the tears of a life with no love..."


כינוי:  Tironece

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

קבע...


ואפילו אחרי ריתוקון ספונטני ביותר שגנב לי אפילו כמה ימים מהחפש"ש, החלטתי בכל זאת לחתום חודש קבע.

למרות שהודיעו לי את זה כשכבר כמעט הגעתי לב"ש, בדרך ליחידה, להזדכות על הציוד.

ולמרות שהמערכת הזאת איכזבה כ"כ הרבה פעמים.

ולמרות ששיחקו לי ביציאות והקשו עליי במקום להקל.

ולמרות שהמב"ס החדש קשוח כמו לא יודעת מה ולמי יש זין לזה.

ולמרות שהסמב"ס מחפש אותי כל החיים שלו ורק מנסה לדפוק אותי... ( אומנם לא מצליח, אבל מנסה.)

ולמרות שהרחתי את החופש כ"כ קרוב...

אבל מצד שני...

מצד שני הבנות שלי מתקשרות הרבה ואמרות כמה הן מתגעגעות, וגם אני...

מצד שני יש לי עוד טיפה זמן לנסות למצות את עצמי בבסיס מוצב הקטן הזה...

חוצמזה, אני גם נורא אוהבת את הפלוגה הספציפית הזאת שתופסת עכשיו קו...

גם יותר מידי זמן רצוף עם ההורים לא עושה לי טוב במיוחד.. למרות האהבה.

והאמת, שגם מהבחינה הכלכלית זה סוג של בא לי בטוב...

 

אז הריח של החופש בטוח יחכה לי בחוץ גם בעוד חודש...

ובינתיים אני יתרכז בכל החוויות שאפשר ליצור בחודש... ואצלינו באמת שאפשר.

 

אז שבוע טוב שיהיה... ויאללה, ניהיה אופטימיים.... (:

 

 

נכתב על ידי Tironece , 10/10/2009 21:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נדפקתי גמור ב-30/12/2009 00:06



46,250
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTironece אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tironece ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)