לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’M SoRRy I cAn’T bE pERfecT


my story....enjoy

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

החודשים האחרונים


אני אפילו לא יודעת כמה זמן עבר מאז הפוסט האחרון
והאמת לא באמת מזיז לי... לא חסר לי לחפור
מה שכן רציתי לעדכן קצת על החודשים האחרונים
שהיו בהחלט נורא נחמדים
דבר ראשון העבודה.. היה באמת כיף
התקבלתי לתפקיד שנחשב קלאסה ולמחלקה עוד יותר קלאסה.. למרות שלא הייתה הרבה עבודה. ולמרות שלא היו הרבה שעות. כי אין על משמרות לילה. פאנן..... היה לי חופש חבל על הזמן.
והכרתי שם אנשים נחמדים .. וגם אנשים שהכרתי לפני הרבה זמן ופתאום פגשתי שם.. עולם נורא קטן..
בקיצר יהיה לי נורא חבל לעזוב יום ראשון... וגם להם יהיה נורא חבל.. ההנהלה כבר הודתה בזה..P:
נכון שאני הולכת ללמוד.. כן כן .. אחרי שבוע שלם של הצקות לצבא.. ולחצים נוראים נודע לי שהתקבלתי.. הנדסה כימית. טכניון... הולכים להמציא פצצות מוחעחע..^ ^
ונכון שיהיה נורא נחמד...אבל תחסר לי העבודה הזאת
טוב אני מקווה שאני אחזור לעבוד שם בין הסמסטרים... הם כבר אמור שהם מחכים לי..D:
אז הלימודים מתחילים בתישעי.. ויש יום הכוון בשישי.. נקווה שיסדרו לנו קצת את העניינים כי כרגע זה בלאגן אחד גדול
טוב יאללה מה אני מתלוננת.. התקבלתי וזהו
צריך לשמוח וצריך להירגע

אז יאללה בינתיים אני עפה מפה לחפש מה לעשות היום. כי מספיק התבטלתי השבוע
בהצלחה לכולם



נכתב על ידי , 31/10/2008 18:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,658
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlooDY_aNGeL_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlooDY_aNGeL_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)