לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

קדימה - לצנזר.


בתור בולמית.

בתור אנורקטית לשעבר.

בתור בחורה שנאבקת בהפרעת אכילה .. אני יכולה להגיד שהבלוגים האלה ממש ממש דרדרו אותי.

חייבים לצזר בלוגים שמעודדים הפרעות אכילה! זה נגרר ונגרר.

שרק נכנסתי להפרעות האכילה, מספר העמודים בטבעת פרו אנה היה 1 בלבד! כרגע המספר עומד על 9 עמודים וזה הולך ומתרחב מדיי יום!

 

אני בעד כתיבה. בחורות שמתמודדות עם המחלה- רצוי שיכתבו.

אבל לפי דעתי, בלוגים שמעודדים הפרעת אכילה כמשהו טוב - צריכים להיות מצונזרים.

ישרא צריכה להתחיל בכך שתסגור את טבעת פרו אנה, לדורותיה.

לאחר מכן - בלוגים של נערות שמעודדות הפרעות אכילה - יהיו חסומים לקריאה. רק הנערה תוכל לקרוא מה שכתבה.

כך תוכל להתמודד עם עצמה , לבד.

 

אני מודה, אני הייתי מדורדרת ומדרדרת... דירדרתי כ"כ הרבה אנשים!

 

אה, ואני בעד שתהיה טבעת של התמודדות עם המחלה בקטע של החלמה.

 

בנות, זה לא שווה את זה.

תשמרו על עצמכן יפות שלי. אתן יהלום. הגוף שלכן זה יהלום.

אל תהרסו אותו.. חבל.

נכתב על ידי 556565 , 17/2/2008 18:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  556565

בת: 32

ICQ: 212450310 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל556565 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 556565 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)