לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

יום אחד


יום אחד אני אבקר ביפן. או בניו יורק. או אמסטרדם.

יום אחד יהיה לי חדר ובו הרבה מדפים מלאים בספרים.

יום אחד יהיה לי ארון ובו קופסאות שקופות שבתוכן כל הנעליים שאי פעם רציתי.

יום אחד יהיו לי ג'ימי צ'ו.

יום אחד אדע לבשל או לאפות או שניהם. וזה יהיה טעים.

יום אחד אהיה מרוצה מהציונים שלי.

יום אחד הטלפון לא יפסיק לצלצל.

יום אחד אמצא לי תחביב.

יום אחד אכתוב ספר.

יום אחד אעזוב את הבית ואהיה עצמאית וגדולה.

יום אחד תהייה לי עבודה אמיתית.

יום אחד אסיים את התואר.

יום אחד אני אתחתן.

יום אחד אזכה שאיזה זאטוט יכנה אותי "אמא".

יום אחד אני אשקע שוב לתוך החיבוק שלך ואטעם את השפתיים שלך (היום הזה דיי קרוב, האמת).

יום אחד אני אישן בצורה נורמלית, בלי להתעורר כל שעתיים.

יום אחד אני אשב ואצפה בכל הסרטים שחובה לצפות בהם ואף פעם לא צפיתי.

יום אחד אעשה מרתון של כל סרטי דיסני. שוב.

יום אחד אלך לחנות של ספרים משומשים ואקנה את הספרים שאהבתי בילדות ובטיפשותי לא שמרתי עליהם.

יום אחד אני אעבור לגור עם אחותי בת"א.

יום אחד אפסיק לצפות בכל תוכנית הטראש ריאלטי.

יום אחד אאמץ חתול. או שניים.

יום אחד אני אהיה אסרטיבית יותר.

יום אחד אני אעשה לעצמי טוב בלי לדאוג מאנשים אחרים.

יום אחד אני אפרוש כנפיים.

נכתב על ידי .Fake Reality , 12/2/2010 13:02   בקטגוריות ספיישלים ופרוייקטים, אופטימי, הרהורים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The BIG little ב-15/2/2010 15:01




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)