לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אהבה זה


כשהחבר שלך מנקה לך את האיפור מהעיניים בשיא עדינות, כי את שיכורה לגמרי ולא יכולה לעשות את זה בעצמך.

 

היה לי את הסופ"ש הכי מדהים שרק אפשר.

מחמישי ועד ראשון, התנחלתי אצל החבר שלי בבית.

הוא לימד אותי לשחק גיטר הירו, ואני ממש גרועה בזה... אדם נטול קורדיניציה שלא שיחק משחק מחשב מעולם שכמוני, אבל עדיין היה כיף.

ראינו הרבה את "עספור".

יצאנו ביום שישי עם חברים ושתיתי ליטר וחצי של גינס + שני צ'ייסרים של וודקה. מיותר לציין שאני לא זוכרת יותר מדיי מהערב הזה, אבל קיבלתי מהפאב חולצה במתנה.

 

והכי חשוב – החבר המדהים שלי.

הרבה נשיקות, חיבוקים, סקס מטורף ומדהים שיכול להיווצר רק מאהבה עוצמתית, ביחד עם כל כך הרבה וידויי אהבה.

אני מרגישה איתו חיבור כל כך חזק, שהוא היה החתיכה החסרה בלב. שהוא משלים אותי, שהוא חלק ממני.

אני מרגישה ברת מזל, שזכיתי.

נכתב על ידי .Fake Reality , 4/4/2010 20:52   בקטגוריות אירועים מיוחדים, החיים עוברים, אהבה ויחסים, אופטימי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Reality ב-15/4/2010 23:17




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)