לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

בוקר שכזה


אמנם אני פרפר לילה ואוהבת לילות יותר מהכל, אבל יש משהו בקסם של התעוררות מאוחרת אחרי ההופעה של אחותי אתמול בת"א לבוקר שמשי. יש משהו בבקרים האלו, כשאני לבד בבית ויש רוגע ושלווה לפני שהיום מתחיל באמת.

אני אוהבת לעשות את הפעולות השגרתיות באיטיות, כאילו שום דבר לא חשוב, כאילו אין למה למהר. כאילו כל היום לפניי, כאילו אני כבר בפנסיה והזמן הוא רק לרשותי.

לכבס את שמלת הפרפרים שלבשתי אתמול, להיכנס למקלחת רותחת וארוכה ולהריח את ריח השמפו והמרכך מחליפים את הריח המחניק של הסיגריות.

ללבוש גופייה פרחונית ולא להחליט איזה מכנסיים ללבוש, אז להישאר רק עם תחתונים לבינתיים.

לשבת במטבח עם קפה ושתי פרוסות מרוחות בגבינת פטה עיזים ולקרוא את העיתון, בלי למהר לשום דבר.

לשמוח שהשיעור הראשון שתחיל ב-14:00 הוא פסיכולוגיה, ולקוות שאצליח לצלוח את השיעור הכפול המשעמם שאחריו.

לחלום על הערב, כשאני והחבר נהייה ביחד, רק שנינו. ונשב על הספה ונראה ביחד "עספור" והוא יחבק אותי חזק כמו שאני אוהבת והוא שוב ילחש לי באוזן שאני אהבת חייו.

נכתב על ידי .Fake Reality , 9/5/2010 12:06   בקטגוריות החיים עוברים, הרהורים, לימודים, אהבה ויחסים, אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוגה ב-15/5/2010 16:04




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)