לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

תלאותיי עם הרב- קו


כמו בכל שנה, הגיע הזמן לקנות את החופשי-שנתי סטונטיאלי. בעבר זה היה יחסית פשוט וקל: נרשמים ומשלמים באתר של אגד, מגיעים לאגד עם אישור תשלום ואישור לימודים ומקבלים את הכרטיס.

 

השנה משרד התחבורה החליט שכולם עוברים לרב קו. כלומר, אנחנו הסטודנטים נדרשים להחליף את כרטיס החופשי שנתי בכרטיס רב קו, לשלם באינטרנט ואז להגיע לעמדת ההטענה עם אישור התשלום. אבל מה, הם החליטו שההנפקה תתחיל רק מה-24 לאוקטובר, בעוד שתוקף הכרטיס הישן מסתיים ב15 לאוקטובר והכרטיס החדש מתחיל ב15 לאוקטובר. כלומר, אנחנו נדרשים לשלם פעמיים! רק אח"כ התברר מכמה שיחות של אנשים, שאפשר היה להשתמש בכרטיס הישן למרות שפג התוקף שלו, אבל כמעט אף אחד לא ידע- כולל הנהגים. ורק מי שחשב על לשמור קבלות יקבל זיכוי.

 

ביום שישי עברתי במרכזית, הוצאתי רב קו וחשבתי שנגמרו תלאותיי. נכנסתי לאתר של אגד וכמובן האתר עשה בעיות- לא זז, לא מקבל את הכרטיס, לא שולח להדפסה, אבל מילא.

 

ביום ראשון משרד התחבורה החליט *שוב* לשנות נהלים. כל הסטודנטים נדרשים לשנות את הרב קו לסטטוס של "סטודנט פלוס". כך, שכל הסטודנטים שבמהלך השלושה חודשים האחרונים הוציאו רב קו- צריכים שוב לגשת לאגד ולשנות את הרב קו שלהם. שבוע לפני פתיחת הלימודים.

מה שיוצר כמובן- תורים ארוכים ומטורפים. ממה שהסתכלתי באינטרנט- יש אנשים שעמדו שלוש שעות בתור! רק כדי להנפיק!

חברה מהלימודים אמרה לי לנסוע לאגד שבקריית חיים כי יש שם פחות תור, שם רב ישנו לי את הסטטוס לסטטוס סטודנט, ואת ההטענה אני צריכה לעשות במרכזית. מה שאומר- להטרטר. אבל זה עדיף מלעמוד בתור.

 

היום נסעתי לאגד בקריית חיים. יש שם רק מחשב אחד. עמדתי כחצי שעה בתור דחוס, צפוף ומחניק. לאחר שסיימתי נסעתי למרכזית. שמחה וטובת לב אני מגיעה לעמדת ההטענה עם התור הקצר ומה מתברר- לא עדכנו לי את הסטטוס! מה שמשאיר שתי אפשרויות: 1. לעמוד כמה שעות בתור ההנפקה 2. לנסוע שוב לקריית חיים, לעמוד שוב בתור, לנסוע שוב למרכזית, לעמוד בעוד תור ואז לחזור את הדרך חזרה.

איזה ייאוש!!!! חשבתי שאני עומדת להתחיל לבכות, באמת. הבחור בקופה אמר לי שידוע שיש בעיות עם הסניף של אגד בקריית חיים, ככה שבטוח אני לא הראשונה ולא האחרונה שזה קרה לה. לרוב אני שקטה וצייתנית ולא מתווכחת, אבל התחלתי לצעוק ולהתלהם ולהגיד שאני לא מוכנה לעמוד שוב בתור ושזה לא בסדר וכמה אפשר לשגע אותנו ויש תור פשוט ענקי של מאות אנשים ומה זה הדבר הזה. כבר לא ידעתי מה לעשות והבחורים שהיו בקופה היו באמת חסרי אונים. הם אמרו שאין להם את המכונות של ההנפקה וחבל שאין, כי הם מבקשים שזה יהיה גם אצלם בדיוק למקרים כאלו אבל לא מאשרים להם. בסוף אחד הבחורים אמר שהוא יבוא איתי לעמדת ההנפקה, ייכנס מאחור ויגיד להם לשנות את הסטטוס של הסטודנט וכך באמת היה.

 

אני לא מבינה את הטמטום של משרד התחבורה. למה כל הזמן לשנות נהלים? למה לא להחליט מלכתחילה שסטודנטים יירשמו בסטטוס מסויים? למה לשגע את כולם ולהחליט את זה רגע  לפני פתיחת הלימודים, במקום להודיע חודשיים- שלושה מראש- ככה כל אחד מגיע בזמן הפרטי שלו ואין לחץ ותורים ארוכים ואנשים לא צריכים להטרטר כל הזמן. למה לכל הרוחות הם לא נתנו להוציא כרטיס עם תום התוקף של הכרטיס הקודם- במקום שנשלם פעמיים! וגם אם החלטתם להאריך תוקף- למה אף אחד לא יודע מהעניין הזה?! ולמה אגד לא פותחים יותר עמדות הנפקה?!

המצב של התחבורה הציבורית בארץ הוא על הפנים. לא שמים זין על האנשים שאין להם ברירה אלא להשתמש בה. פשוט ביזיון.

נכתב על ידי .Fake Reality , 26/10/2011 14:09   בקטגוריות החיים עוברים, פייק בדרכים, ביקורת, אקטואליה, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *~blue butterfly~* ב-27/10/2011 22:54




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)