לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

קצת עדכונים


אז הנה אני. שוב כותבת כי כבר הגיע הזמן ומתחשק לי לכתוב.

אני נעה בין רגעי שמחה לעצב, בין תסכול לייאוש, בין חרדה להצלחה. המנעד הרגשי שלי הוא כמו של חתול ולפעמים מדהים אותי כמה הביטחון העצמי שלי שברירי.

כל פעם שמשהו לא מושלם בעבודה, או ששוב פעם אני לא עומדת ביעד, גורם לי לחשוב שאולי אני לא טובה בתפקיד שלי. אני כל כך רוצה להוכיח את עצמי לכולם ושזה לא מצליח אני נשברת. ועשיתי שיחה עם המנהלת שלי והיא אמרה שהיא תעזור לי בכל דבר, כדי שאני אצליח להוכיח את עצמי. אני מקווה שהחודש הזה הכל יילך טוב ואני אעמוד ביעד שלי. האמת שאני עובדת עם "מחברת מטלות", שזו פשוט מחברת עם כריכה קשה וצבעונית ואני פשוט רושמת בה הכל! כל דבר שאני צריכה לעשות, בין אם הוא הכי קטנטן, וזה ממש עוזר לי, כי ככה אני מרגישה שאני לא מפספסת כלום.

 

עוד חודש וחצי מסתיימים הלימודים.

היום קיבלתי מכתב מהאוניברסיטה על סיום חובותיי לתואר בחוג לסוציולוגיה- אנתרופולוגיה. אני צריכה לחתום על טופס סגירת ציונים ולהחליט באיזה פקולטה אני מקבלת את התואר. הממוצע שלי בחוג הזה הוא 82.77 דרך אגב. שזה, חביב. לא יספיק לתואר שני ואולי זה יגמור לי את כל ההתחבטות, אפילו שאמא שלי אומרת שהם משוועים לסטודנטים לתואר וכן יקבלו אותי. אז זהו, נותרו לי רק החובות בחוג לשירותי אנוש. 

לפני שבועיים הייתי צריכה להציג רפרט והרגשתי איך כל הבטן מתהפכת. שיניתי במקצת את הנושא, ולא הייתי בטוחה לגבי אופן עריכת המחקר. אבל בסה"כ ההצגה עברה יפה וכולם בכיתה פרגנו לי, ואפילו נתנו ביקורת בונה שבאה באמת ממקום של עזרה. קיבלתי כמה רעיונות לחשוב עליהם, ואני צריכה באמת כבר להתחיל לעשות את המחקר. אני עושה על הטרדה מינית במקום העבודה, אז אם יש מישהי שמוכנה להשתתף (בעילום שם כמובן), אני מאוד אשמח אם תשלח לי מייל.

 

לפני שבוע הייתי ממש מדוכאת. היה לי יום רע בעבודה, ידעתי שאני לא אראה את החבר שלי ולא רציתי ללכת ללימודים. הרגשתי כל כך מתוסכלת וחסרת אונים ומיואשת. בכיתי לחבר שלי שהקשר שלנו תקוע. שנמאס לי להתגעגע, שנמאס שדברים נתקעים ולא הולכים לשום מקום. שכל פעם אני מקווה מחדש שעוד מעט ונעבור לגור ביחד וזה לא קורה (לא באשמתו, כן?). שכל הזמן צריך לתכנן הכל מראש והכל סובב סביב זה. למשל, הוא מסיים לעבוד בשעה 22:00 ואני מסיימת ללמוד ב16:00. אז אני יכולה ללכת אליו ולחכות אצלו קצת יותר מ-6 שעות. ונכון שהוא גר ביחידת דיור, אבל אני לא מרגישה שזה הבית שלי, אני מרגישה שאני אצל ההורים שלו. אני לא מרגישה שם בבית בכלל. ואם לא, אז פשוט לא ניפגש. וזה מבאס אותי מאוד. אז נכון שנגור ביחד, זה לא ישתנה. שנינו נצטרך לעבוד וקשה. אבל הסיטואציה תהייה קצת שונה. כי אם אני אחכה שהוא יגיע, זה יהיה בבית של שנינו. הבנתם אותי?

הוא הגיע בערב אליי הבייתה עם זר פרחים, שוקולדים, כרטיס ברכה ונר ריחני. זה כמובן גרם לי לבכות עוד יותר. אבל דיברנו על הדברים וחשבנו מה הלאה, וחודש הבא המצב הכלכלי אמור להתאזן ונתחיל לחפש דירה ביחד.

 

חוץ מזה, היו גם ימים נחמדים.

היה את יום העצמאות. בערב יום העצמאות הלכנו לראות הופעות. לשמחתי לא היה הרבה דוחק וצפיפות כמו שנה שעברה. בשנים האחרונות, אני ממש סובלת מדוחק. ברגע שאני נמצאת במצב בו אני תקועה בין אנשים ולא יכולה לזוז, אני מרגישה סוג של חרדה. שאני לא יכולה לנשום ושאני עומדת למות באופן כללי. ממש חרדה. אולי אני נהיית קלסטרופובית. בכל מקרה, ההופעות היו טובות וכשמשינה עלו להופיע באיזה שתיים בלילה ועמדנו בשורה הראשונה וצרחנו את השירים, זה החזיר אותי לרגעי הטינאייג'ריות שלי.

וביום העצמאות עצמו היה ים ושמש. ויום אחרי זה חברה עשתה על האש. היו שם אנשים שאני לא מכירה ותמיד אני מרגישה מוזר ולבד, אבל הפעם דווקא התחברתי לאחת מהבנות מהחבר'ה שלי. אז נכון שהחבר שלה גס ובהמי, אבל פתאום ישבנו ודיברנו וגם היא לא מרגישה קשורה. אז אנחנו באחוות ה"לא קשורות". זה נותן לי את התחושה שאני לא לבד.

 

בתקווה לחודש מוצלח ופוסטים עם בשורות טובות.





נכתב על ידי .Fake Reality , 6/5/2012 22:23   בקטגוריות אירועים מיוחדים, החיים עוברים, הרהורים, לימודים, תמונות, אהבה ויחסים, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Reality ב-14/5/2012 22:15




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)