לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

אחרי החגים


הגיעה התקופה של "אחרי החגים".

קשה לחזור לעבודה אחרי כל כך הרבה ימים של חופש, אפילו שכן עבדתי בערבי החג ויום אחד במהלך חול המועד.

היו הרבה ארוחות, הרבה מנוחה, קריאה, שוטטות בקניון, מפגשים עם חברים, שיעורי פילאטיס.

עשינו טיול משפחתי לעכו העתיקה ויום אחד קפצנו לאיקיאה וחזרנו עם הרבה שלל. שיניתי את מראה הסלון ועכשיו סוף סוף הסלון נראה כמו שצריך.

 

חזרו אליי משני מקומות עבודה וכבר היו לי שני ראיונות.

במקום הראשון נראה שהמנהל שם מאוד התלהב ממני וחזרו אליי שאבוא להתנסות. אבל אני לא מעוניינת. לאחר כמה הרהורים, אני לא מרגישה שהמקום הזה בשבילי. אני לא יודעת על מה לשים את האצבע, אבל זו תחושה ואני תמיד הולכת עם התחושות שלי.

המקום השני קצת יותר מעניין. אמנם העבודה יותר אדמינסרטיבית,  אבל התחום מאוד מעניין וגם מתקשר למה שלמדתי. שבוע הבא יש לי ריאיון נוסף אצל המנהלת. אני מקווה שאעשה עליה רושם טוב, כי מאוד מתחשק לי לעבוד שם.

אני אצטרך לדבר עם המנהלת שלי ולהודיע לה שאני חושבת על עבודה. אבל אני פשוט לא מסוגלת לעשות את זה. המנהלת שלי הפכה כבר לחברה וזה הופך את זה לעוד יותר קשה. מאוד נקשרתי למקום העבודה שלי וכרגע מאוד קשה לי לחשוב ולעכל את העובדה שאני מתכננת לעזוב. אני יודעת שאני לא חייבת לאף אחד שום דבר ואלו החיים שלי. אני צריכה עבודה שיהיה לי בה טוב. שיהיה לי לאן להתקדם. שתשתלב באורח חיי. זו אחת הבעיות שלי- קשה לי לעשות את ההפרדה בין האישי לבין המקצועי. אולי בגלל זה אני כל הזמן בלחץ ולא ישנה טוב.

 

סוף סוף יום שישי. 

היה לי היום שיעור פילאטיס נהדר. אני מרגישה את הגוף שלי מתחזק לאט לאט ואת השרירים נמתחים ומתגשמים. גם ירדתי בהיקפים. 

הבית נקי ומצוחצח ומדיף ריח טוב, הכביסה מתייבשת לאיטה על החבל, האוכל מוכן, קניתי עוגה בקונדיטוריה. אני אחרי מקלחת מפנקת ועוד מעט אלך לישון את השנ"צ הקבוע של שישי.

בתקווה שתקופת "אחרי החגים" תביא איתה דברים טובים.

נכתב על ידי .Fake Reality , 12/10/2012 15:15   בקטגוריות אירועים מיוחדים, הרהורים, החיים עוברים, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)