לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

קצת חדשות טובות


יום חמישי האחרון, אני חוזרת הבייתה אחרי יום ארוך.

הבן זוג אומר שיש לי הפתעה בחדר. אני נכנסת לחדר- ורדים אדומים ולבנים על המיטה, נרות בכל מקום. 

הוא מראה לי במחשב סרטון שהכין עבורי עם כל מיני משפטים ותמונות שלנו. הסרטון נגמר במשפט " יש רק עוד דבר אחד, תזיזי את המחשב".

אני לא מבינה.

הוא מזיז את המחשב, הפרחים ואת כיסוי המיטה. 

ועל הסדין רקום - "התינשאי לי?"

אני מתרגשת, דומעת, מסתכלת עליו כורע ברך עם הטבעת ושואל אם אני ארצה להיות אשתו.

ואמרתי:  ברור שכן חיוך

 

הייתי בהלם מוחלט וממש לא ציפיתי לזה! כלומר, ידעתי שזה יגיע. בסוף החודש אנחנו חוגגים שלוש שנים ביחד ותיארתי לעצמי שזה יהיה אז.

הוא הצליח להפתיע אותי!

מייד אחרי זה עשיתי טלפונים לחברים שידעו ועזרו וטלפון לאחותי.

יצאנו למסעדה האהובה עלינו וחגגנו על הרבה אוכל ובקבוק יין.

 

התחלנו לספר לחברים, להורים שלו ואפילו יצאנו לחגוג ביום שישי בערב. להורים שלי רציתי לספר פנים אל פנים וממש התאפקתי שלא להגיד כלום, גם השבעתי את אחותי שלא תגיד שום דבר.

ביום שבת נפגשנו עם ההורים ואחותי השנייה לארוחת צהריים. היו לי פרפרים בבטן. חיכיתי שאבא שלי ייצא מהמקלחת וכבר לא יכולתי להתאפק ואמרתי שיש לנו סיבה מאוד טובה לחגוג ולהרים כוסית לחיים. ואז התחלתי לבכות, ואז גם אמא שלי ואחותי בכו. הבן זוג אומר שהוא בטוח שהוא ראה את אבא שלי הקשוח מוחה דמעהחיוך

 

כמובן שהחלפנו סטטוס בפייסבוק וזכיתי להרבה ברכות ולייקים, כולל מאנשים ששנים לא דיברתי איתם! 

אני מאוד מתרגשת ועדיין לא לגמרי מעכלת את העניין, בימים האחרונים אני בתחושת ריחוף עם חיוך מטופש על הפנים חיוך

 

עכשיו יש רק חתונה לארגן!












 

 







נכתב על ידי .Fake Reality , 8/1/2013 10:59   בקטגוריות אירועים מיוחדים, הודעות אישיות והודעות מערכת, החיים עוברים, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-26/1/2013 21:14




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)