לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

התחתנתי!


כל נושא החתונה היה מעיין מסע שלקח לנו תשעה חודשים – דומה להיריון. מאוד נהניתי מהתקופה הזו. היו גם בה גם דברים חיוביים וכייפיים – כמו המדידות, אבל היו גם דברים פחות נחמדים – אנשים שמודיעים ברגע האחרון (באותו היום אפילו) שהם לא יגיעו.

ביום החתונה כל הלחץ נעלם, והייתי מאוד רגועה, הרגשתי כמו נסיכה. מאוד דאגתי שאני אבכה מההתרגשות – אבל כמעט ולא בכיתי- רק במפגש ובכניסה לחופה. בכל זאת השתדלתי לחייך תוך כדי שיהיו תמונות יפות!

קצת קשה לסכם את היום הארוך והמרגש הזה. אני יכולה לומר שהכל התנהל בדיוק כפי שרציתי, ויצאתי סופר מרוצה מכל הספקים. מאוד הרגשתי שלמה עם הבחירות שעשינו. השיער והאיפור היו מחמיאים ויפים, והחזיקו מעמד לאורך כל הערב. השמלה הייתה כל כך יפה ומיוחדת, כל האורחים לא הפסיקו להחמיא. האוכל היה ממש טעים, הצלמים והדי-ג'יי היו אדירים והייתה מסיבה כל כך כייפית! אחותי שרה את שיר הכניסה לחופה (בדיוק כמו שחלמתי) והחברים הטובים הפתיעו אותנו עם קליפ.

והכי כיף - שאנשים ניגשו להורים שלנו, אמרו כמה הם נהנו והתרגשו ואיזו יופי של חתונה זו הייתה.

היום הזה עבר לי כל כך מהר, הרגשתי שאני מרחפת ובזמן המסיבה הייתי ב-היי מטורף. 

כשחזרנו למלון שאלתי את בעלי "מה? זה כבר נגמר? אני רוצה שוב!". לקח גם לי קצת זמן לעכל שזה קרה.

הסתכלתי על המגנטים על המקרר וחשבתי – זו אני בתמונה? אני הייתי כלה?

אבל בסופו של דבר, זה רק טקס.  מה שחשוב זה הזוגיות שלנו ואני מאחלת לנו המשך זוגיות יפה, פורייה, תומכת ואוהבת.

 

טסנו כמה ימים לאחר החתונה לירח דבש– התחתנו ברביעי וטסנו בראשון בלילה. 

התכנון המקורי היה על ירח דבש ברומא. כשהתחלנו לחפש דילים- הבנו שהמלונות בדילים האלו מאוד לא טובים. וכשחיפשנו על טיסה ומלון בנפרד – המחיר היה בשמיים. לכן חשבנו על אופציה אחרת – פראג.

פראג היא עיר קטנה ויפהפייה, שמאוד קל להתמצא בה וללכת ברגל.  ואכן חרשנו אותה ברגל.

המלון שלנו היה טוב ובמיקום מאוד מרכזי. אני חושבת שעדיף לשלם קצת יותר, ולהיות במלון במקום מרכזי. זה אפשר לנו להסתובב בבוקר, לחזור אחה"צ- להתקלח, לישון ואז לקום ולצאת בערב.

חוץ מזה, לקחנו שני ימים של טיול מאורגן דרך חברת התיירות. יום אחד נסענו לדרזדן ויום אחר נסענו לקרלובי – וארי (אני מקווה שאני כותבת את זה נכון).

המחייה בפראג מאוד זולה – גם האוכל (שהיה טעים), ובעיקר – הבירה. הבירה יותר זולה ממים, מקפה ומקולה. פער המחירים בין ישראל לפראג כל כך גבוה! לשם השוואה, קנינו בסופר בקבוק מים מינרליים ובקבוק קולה- וזה עלה 8 ש"ח. שתינו חצי ליטר בירה ב-10 ש"ח. סטייק טוב עולה 60 ש"ח. סבון הפנים שלי, שבארץ עולה 90 ש"ח- מצאתי בדרזדן ב-20 ש"ח ובפראג ב-30 ש"ח! כמובן שאין צורך לציין שקניתי סטוקים

ואם כבר מדברים על קניות – אין ספק שהתפנקנו. זאת הפעם הראשונה שלי בחו"ל אחרי 8 שנים, ופעם ראשונה שלנו בחו"ל ביחד. החלטנו שאנחנו נהנים כמו שצריך, בלי לחשוב על הכסף. אכלנו המון במסעדות, קנינו הרבה מאוד דברים והכי חשוב – ראינו הרבה מאוד מקומים יפים, מעניינים ומיוחדים.

 

העליתי את כל התמונות מהחתונה לפייסבוק, ועכשיו צריך להתחיל לחזור לשגרה... 

 





















נכתב על ידי .Fake Reality , 29/10/2013 13:48   בקטגוריות אירועים מיוחדים, החיים עוברים, הודעות אישיות והודעות מערכת, החתונה, אהבה ויחסים, תמונות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Reality ב-7/11/2013 11:59




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)