לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

עברנו דירה


אז בשעה טובה לפני שבוע עברנו לדירה שלנו.

 

היינו בלופ- עוד אריזות, עוד ניקיונות, עוד סידורים, עוד העברות. העברנו חלק מהדברים יום לפני, וגם אחרי שעשינו את ה"העברה הרשמית"- היו לנו עוד דברים להעביר!

הקושי הכי גדול היה עם החתולות. מדובר בחתולות שממש לא מוכנות להיכנס למנשא, וכל פעם היינו צריכים להביא את הוטרינר הבייתה.

בבוקר ההעברה לפני שהגיעו הסבלים ישבתי איתן בשירותים והן לא ממש אהבו את זה. החתולה הגדולה ממש הגיבה בפחד וניסתה להתחבא. אחרי שהעבירו את הכל- בעלי נסע עם המובילים לדירה החדשה ואני נשארתי בדירה השכורה כדי לנקות ולרכז את שאר החפצים. כשהוא חזר- היינו צריכים להכניס את החתולות למנשאים. זה דווקא עבר ממש חלק - כנראה שהן היו פשוט בהלם מכך שהדירה הייתה ריקה לגמרי הן הסכימו להיכנס. אבל איך שהכנסו אותן לאוטו - הן התחילו לילל, יללות של חיה  סובלת. זה קרע לי את הלב והתחלתי לבכות גם. כשהגענו לבית החדש- החתולה הקטנה דווקא הסתגלה יחסית מהר. יצאה מהמנשא, התחילה לעשות סיבובים בכל הבית. היא עדיין המשיכה לילל כמו שיללה באוטו מדיי פעם, אבל היא נראתה בסדר פחות או יותר. החתולה הגדולה, שגם ככה פחדנית- הייתה פשוט בלחץ. היא בהתחלה סירבה לצאת מהמנשא. גם כשהיא יצאה מהמנשא, היא קפצה ישר למיטה ונכנסה מתחת למצעים, כולה מקופלת ורועדת עם עיניים עצומות. ניסיתי לתת לה קערת מים - אבל היא לא הסכימה לשתות. פחדנו שהיא תיחנק אז הזזנו את השמיכות מהמיטה, והיא פשוט נכנסה מתחת למיטה באותה התנוחה. ממש דאגנו לה, פחדנו שהיא תתייבש.

היינו צריכים לעשות קניות וסידורים ולנסוע לדירה השכורה כדי לסגור דברים עם בעל הבית ולקחת עוד חפצים. אחותי באה להיות איתן ודווקא אז החתולה החליטה לצאת החוצה מהמחבוא ולהסתובב קצת בבית. כשחזרנו היא הסכימה לשתות ולאכול.

אבל עכשיו הן הסתגלו לבית, יש להן יחסית הרבה חלונות (וגם גובה. קודם גרנו בבית קרקע ועכשיו אנחנו בקומה ראשונה), הן נהנות לשבת על החלונות ולהביט על החוץ.

 

גם אנחנו מנסים להסתגל, פחות או יותר.

עכשיו לוקח לי יותר זמן להגיע לעבודה. גם מאוד חסר לי הפילאטיס. אני מקווה שבחודש הבא ארשם אולי לחדר כושר ואתחיל להזיז את עצמי.

ביום הראשון לא היו לנו דלתות, ורק אחרי שבוע התקינו לנו מקלחון (התקלחנו בלי מקלחון, כמו בצבא). ועדיין אין מטבח. שזה קצת מחרפן.

בגלל שאין מטבח אז יש גם ארגזים שלא פרקנו ועוד אין ממש סדר לדברים. עוד אין תאורה נורמלית בסלון, ועוד אין קירות גבס (זה רק אחרי שיהיה מטבח) וצריך עוד לתלות מדפים, מראות, וילונות... אבל לאט לאט אנחנו בונים את הקן שלנו.



נכתב על ידי .Fake Reality , 15/6/2014 18:06   בקטגוריות החיים עוברים, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pinto6 ב-17/6/2014 13:52




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)