לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

עדכון


עברו בערך חודשיים מאז הפעם האחרונה שממש עדכנתי כאן.

יש פה עוד בכלל קוראים?

אז היו חגים שהיו מלאים בטיולים, בספרים, במנוחה, במשפחה ובחברים, וגם חגגתי 27 שלהי קייצים.

חגגנו יום נישואים ראשון - היינו גם במסעדה מעולה וגם בצימר בצפון.

ואנחנו גם טסים החודש לברלין.

 

קיבלתי קידום בעבודה ואני כבר מרגישה יותר טוב.

התפקיד החדש הרבה יותר מעניין והרבה יותר מתאים לי. זה גם יותר כסף ושעות יותר נוחות. התחלתי השבוע ושבוע שעבר לאט לאט בחפיפה.

בשבוע האחרון עוד הייתי חצי בתפקיד הישן וחצי בתפקיד החדש, ומיום ראשון כבר עזבתי סופית את התפקיד הישן והתחלתי קצת לעבוד בפועל.

יש הרבה מאוד מה ללמוד, אבל אני מרגישה שמצאתי את מקומי. אם כי בחודש האחרון היה לי  יחסית נחמד- כי הבחורה שעבדה איתי ממש מקסימה והיה לנו מעיין קליק. גם קשיי ההסתגלות עברו, ולאט לאט התחלתי להיפתח ולהתחבר לשאר הבנות, אפילו הייתי בחתונה של מישהי מהעבודה.

אני ממש מקווה שילך לי טוב.

 

פתאום שמתי לב שבתחילת החודש הבלוג שלי חגג 12 שנים להיווסדו.

אז אנצל את ההזדמנות לומר תודה ענקית לכל מי שעוד נמצא כאן, קורא ומגיב.

 

נכתב על ידי .Fake Reality , 3/11/2014 18:15   בקטגוריות החיים עוברים, הודעות אישיות והודעות מערכת, אירועים מיוחדים, עבודה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Reality ב-28/1/2015 18:55




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)