לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

דימוי גוף


בתקופה האחרונה אני מאוד מרגישה שהתנפחתי והשמנתי, ואני לא יודעת למה.

אני לא חושבת שאני שמנה או משהו כזה, אבל הגוף לא כמו מה שהיה פעם.

בד"כ שבנות מתחילות לקחת גלולות הן מתלוננות שהן משמינות, ודווקא מאז שאני הפסקתי לקחת גלולות - התחלתי להשמין. אולי אצלי זה דווקא להפך?

 

אני לא אוכלת הרבה יותר ממש שאכלתי בעבר, אבל אולי הגיל עושה כבר את שלו.

שלוש פעמים בשבוע אני הולכת לחדר כושר - עושה 45 דקות על הקרוס ולאחר מכן תרגילי כוח עם משקולות לזרועות ולאזור הטוסיק והירכיים.

דווקא אני מרגישה שכן התחטבתי קצת באזור הירכיים והישבן - ואפילו שתי בנות מהעבודה אמרו לי (כל אחד בנפרד) שרזיתי והצטמטמתי, אני מרגישה מאוד נפוחה. מתחת למותניים יש לי פתאום "צדדים" ובעבר הבטן הייתה שטוחה כמו פלטה. זה לא שעכשיו יש לי כרס, אבל הבטן לא שטוחה כמו שהיתה ואני קצת יותר מרגישה אותה.

ככה אני נראית- תמונות עדכניות לפני חודש (נא להתעלם מהטייץ גרושות והסנדלי שורש):






 

אני בסדר, אבל זה לא מה שהיה פעם.

לא נוח לי עם הבגדים שלי. בתקופה האחרונה כמעט כל הג'ינסים והגרביונים שלי צמודים מדיי, לא נוחים ואני מרגישה שלא יושבים עליי טוב. העפתי לא מעט. גם תחתונים התחלתי להעיף, אולי הזדקנתי - אבל אם פעם הייתי קונה חוטיני, ברזיליאי, תחרות, שקוף - היום אני מחפשת תחתונים טובים שאורזים את הגוף טוב. בעניין מכנסיים- קשה לי למצוא משהו שיותר עליי טוב ומחמיא. וכל החצי שנה האחרונה לא התחשק לי לקנות בגדים חדשים, פשוט לא התחשק לי. מה גם שכל הזמן חשבתי שאוטוטו אני נכנסת להיריון ואז חבל על הבגדים... אבל בזמן האחרון כן קניתי קצת דברים - בעיקר חולצות לקיץ, וכן קניתי שני זוגות מכנסיים לפני כשלושה חודשים ולפני שבוע קניתי ג'ינס חדש - אבל פתאום אני מרגישה שהם לא טובים ולא יפים עליי. 

למרות שאני מידה קטנה בפלג גוף עליון - זה לא פשוט לי למצוא חולצות. הרבה חולצות הן או מאוד ארוכות או בגזרת אובר-סייז (בעיקר חולצות של חורף) מה שלא נראה טוב על מישהי נמוכה כמוני וגם - בגלל שהמותניים שלי צרים- אני צריכה להדגיש מותניים. ומה גם שזה נראה טוב רק עם מכנסיים בגזרת סקיני. וגם את זה קשה לי למצוא - המכנסיים מאוד ארוכים ונהיים צרים רק לקראת המכפלת שלהם. ואני נמוכה- אז המכפלת שאני עושה היא לפני שהמכנסיים נהיים צרים (יצא לי ניסוח מאוד מסורבל, אני מקווה שמישהו הבין למה התכוונתי). חולצות כאלו גם לא נראות טוב עם חצאית.

חצאיות ושמלות יושבות עליי יפה לרוב - אבל בגלל שיש לי אגן רחב ומותן צרה - כל מה שטוב לי בטוסיק גדול לי במותניים. וזה מעצבן, אני תמיד מרגישה שכלום לא יושב עליי כמו שצריך. וגם שמלות - צריך למצוא גזרה טובה שמדגישה מותן ומטשטשת אגן (וכאן גם צריך למצוא תחתונים טובים שאוספים).

בחורף ממש קשה לי להתלבש - גם כשלבשתי חצאית עם גרביונים - כל הזמן הרגשתי שהגרביונים לא נוחים ומציקים.

ועכשיו עונת מעבר - אז זה עוד יותר מעצבן, כי לא מספיק חם בשביל ללבוש חצאית בלי שום דבר מתחת. 

אוף, למה לא עושים בגדים לנשים כמוני?! 

 

אבל אין ספק שאני חייבת להקפיד גם על מה שאני אוכלת.

בעלי הביא לי יותר מדיי הרגלים לא טובים. אצלו בבית לא תמיד אוכלים בריא, קונים הרבה אוכל מוכן כזה (כמו שניצל תירס וצ'יפס קפוא) והוא גם היה מזמין לא מעט אוכל (לבית של ההורים הייתי מזמינה אוכל פעם ב...אני יכולה לספור על כף יד אחת שלי את כמות הפעמים שהזמנתי - וגם זה היה איזה סושי. אבא שלי היה מתפלץ אם מזמינים אוכל הבייתה בזמן שהמקרר מלא בכל טוב).

ושנינו חולים על המבורגרים - אז ידינו "קלה על ההדק". גם בעניין הכמות - שנינו יכולים לאכול לבד מגש של פיצה משפחתית.

והאמת - לשנינו לא יזיק לשמור על המשקל. אמנם אנחנו הולכים לחדר כושר ביחד, אבל זה לא מספיק. הוא בכלל לא מקפיד לאכול מסודר ותמיד מתבכיין שהוא משמין ושמן ומתחיל להגיד "אני אפסיק לאכול, אני לא אוכל יותר לחם" וכל מיני דברים כאלו, וזה מחרפן אותי - כי עשרים אלף פעם אני אומרת לו שאלו רעיונות מפגרים וצריך רק להקפיד לאכול מסודר.

בזמן האחרון אנחנו כבר לא קונים אוכל תעשייתי, והתחלנו לאכול בערב יותר ירקות וגבינות.

ואני מאוד משתדלת לאכול מסודר - לקחת איתי קופסת אוכל לעבודה.

ואם אני רוצה להיכנס להיריון - אז בכלל אני חייבת לשמור על תזונה יותר בריאה.

 

הגיע הזמן שבאמת נתחיל שנינו להקפיד לאכול מסודר ובריא - עם יותר ירקות ויותר מסודר. ואולי אני צריכה להתחיל לקחת לעבודה גם משהו קטן נוסף מלבד ארוחת צהריים (הבעיה שאין לי כוח וזמן בבוקר להכין סנדוויץ'. ואני שונאת פירות וחטיפי אנרגיה).

אבל אני חייבת להשתדל וליישם.

גם כדי להרגיש טוב עם עצמי, גם בשביל הבריאות ובטח אם אני רוצה היריון תקין ובריא.

נכתב על ידי .Fake Reality , 9/5/2015 12:16   בקטגוריות החיים עוברים, הרהורים, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Fake Reality ב-10/5/2015 19:40




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)