לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

מעדכנת


אחרי שנה של ניסיונות להיכנס להריון, היום הייתי אצל הרופא נשים שלי להתייעצות.

הבדיקות של בעלי תקינות, הפרופיל ההורמונלי שלי תקין, אז הוא הפנה אותי לרופא פוריות מומחה.

הוא גם הפנה אותי לצילום רחם, שזה דבר שאני ממש מפחדת לעשות. קראתי קצת באינטרנט והבנתי שזו בדיקה פולשנית וכואבת. 

קבעתי כבר תור לרופא וזה רק באמצע דצמבר!

כמו שהרופא נשים שלי אמר - "בסוף עד שיהיה לך תור תיכנסי להיריון".

אמא שלי הציעה לזרז את העניין ושהיא תשלם לרופא פרטי - אבל אני אמתין. גם ככה אנחנו בחו"ל עוד שבועיים. כשקבעתי את התור גם שלחו לי למייל רשימת בדיקות שהרופא פוריות רוצה שאגיע איתן. וזה חוץ מהצילום רחם הזה, שיש זמן ספציפי שצריך לעשות אותו.

אז עוד שלושה חודשים לא יהרגו אותי.

 

בינתיים ננסה בשיטה הטבעית.

אני מנסה להרגע ולשחרר כמה שאפשר. אני מאוד מאוד בלחץ בתקופה האחרונה,בעיקר לחץ בעבודה. כל טעות הכי קטנה שאני עושה נראית לי כל כך קריטית והרת אסון. אני ממש לוקחת את העבודה איתי הבייתה וחושבת על הלקוחות ועל המשימות שלי גם אחרי שעות העבודה. יש לי 160 לקוחות- לאף אחת מהבנות שאיתי במחלקה אין כמות כזו של לקוחות. וזה יוצר עומס. נכון שאני מצליחה להשתלט, אבל זה מעייף מאוד.

 

אני מקווה שעוד שבועיים בחו"ל אני קצת אירגע ואנוח.

נכתב על ידי .Fake Reality , 6/9/2015 19:19   בקטגוריות החיים עוברים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Fake Reality ב-28/9/2015 09:49




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)