לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

סבב ראשון


ביום רביעי שעבר הלכתי למרפאה כדי לעשות מעקב זקיקים, כלומר לראות האם יש התחלה של ביוץ.

עשתה לי את הבדיקה טכנאית אולטראסאונד שהייתה מאוד נעימה ועדינה וגם גרמה לי להרגיש בנוח.

לאחר מכן נכנסתי לאחות שאמרה שיש זקיק אחד שגדל בכל שחלה, ושאני צריכה להגיע שוב ביום ראשון לעשות מעקב נוסף, אבל בינתיים לא להתנזר.

בהתחלה אמרו לי המזכירות שאין רופאים במרפאה ושאני צריכה להגיע למחלקת IVF ברמב"ם, ושאני צריכה להגיע בשעה שבע בבוקר כי נכנסים לפי סדר ההגעה.

היא לא נתנה לי הפנייה, אמרה לי לבקש התחייבות מהקופ"ח ושהיא רושמת מעיין קוד של אישור במערכת על מנת שיוציאו לי ההפנייה.

שלחתי בקשה להתחייבות לקופ"ח, ואז אמרו לי בקופה שאני צריכה לצרף מסמך רפואי, כי לא מעניין אותם שיש קוד של אישור. כאילו אני נהנית ללכת לרמב"ם ולעשות בדיקות.

תוך כדי שאני מתקשרת למרפאה, התקשרו אליי מהמרפאה עצמה ונאמר לי שכן תהייה רופאה ביום ראשון אחה"צ אז שאני אבוא.

יותר מאוחר התקשרה אליי גם האחות שאמרה לי שהיא התייעצה עם הרופא והוא מבקש שאעשה גם בדיקות דם בנוסף על מנת שיוכלו לוודא שאכן יש ביוץ.

 

היום בבוקר עשיתי את הבדיקות דם ואחה"צ הלכתי שוב למרפאה עם בעלי כדי להיבדק אצל הרופאה.

היה שם עיכוב וחיכינו כמעט שעה בתור! וכמובן שבזמן שממתינים בתור כולם חייבים להתלונן על כולם, ולהתלונן על התור ועל החוצפנים שנדחפים.

הייתה אישה שנכנסה והיו עוד זוג שחיכו גם הם להיכנס - אז הוא פשוט נכנס אחריה! זה באמת חוצפה. גם אם אתה חושב שאתה צריך להיכנס - תן לאישה הזו קצת פרטיות. ומצד שני הייתה אחת שאמרה שלכל אחד יש דברים דחופים ואין מה לעשות ובעלי התחיל לזרוק בדיחות- ככה שלפחות לא היה משעמם.

 

נכנסתי לרופאה (המקסימה!) שאמרה שהבדיקות דם שלי טובות, עשתה לי עוד בדיקת זקיקים - אמרה שהגבתי יפה לתרופה וששני הזקיקים גדלו, והיא צופה שיהיה ביוץ בערך עוד יום-יומיים. אז עכשיו צריך "לתת עבודה" ובעוד שבועיים אם לא אקבל - אז לעשות בדיקת היריון. היא גם כבר נתנה לי הפנייה לבדיקת דם ואמרה שיש סיכוי גדול לתאומים.

 

עם כמה שהצוות הרפואי נחמד ומקצועי, ואפשר להתקשר למרפאה וחוזרים אלייך אח"כ עם תשובות- אני ממש מקווה שעכשיו הדברים יסתדרו ולא אצטרך להגיע אליהם הרבה.

 

אחלו לנו בהצלחה.

נכתב על ידי .Fake Reality , 13/12/2015 19:01   בקטגוריות החיים עוברים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Fake Reality ב-19/12/2015 10:44




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)