לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

עוברים לשלב הבא


האמת שאין לי כל כך חשק ומוזה לכתוב, אז רק אעדכן בקצרה.

ביום חמישי היינו במרפאת הפוריות להמשך טיפול, הרופאה נתנה לי שתי אופציות: או לקחת פעם נוספת את הכדורים והפעם עם הזרעה או לעבור כבר לזריקות + הזרעות.

למרות הסתייגותי ממחטים, החלטנו באמת שעדיף להעביר הילוך. הרופאה הסבירה שאם נצטרך לעבור להפריות חוץ גופיות, דורשים לפחות שלוש ניסיונות של שימוש בזריקות והזרעות, ואי אפשר לעשות את זה רצוף - חייבים הפסקה של חודש בין לבין. אז באמת חבל על הזמן.

 

אז עוברים שלב.

מדובר בזריקות ישירות לבטן מדי יום, במעקב זקיקים ובדיקות דם באופן קצת יותר תכוף, עד לשלב בו יהיה ביוץ ואז יצטרכו "להזריע" אותי (אוי,זה גורם לי להרגיש כמו איזה פרה).

האחות פוריות כמובן הסבירה לי על כך התהליך ושלבי המעקב, ונתנה לי להזריק לעצמי- כמובן ללא שום חומר, רק לשם ההדגמה. היא אמרה שכדאי שאני אדע לעשות את זה לעצמי. היד שלי ממש רעדה וחשבתי שאני מתעלפת, אבל בסוף זה באמת לא כואב ולא היה נורא. מדובר במחט מאוד עדינה וקטנה ואני מניחה שאוכל לעשות את זה כמו שצריך.

 

אז מחר אני צריכה לעבור בדיקת דם, שלאחריה יגידו לי אם אני כבר יכולה להתחיל בזריקות, או לחכות למחזור.

 

בהצלחה לנו.

נכתב על ידי .Fake Reality , 19/3/2016 12:14   בקטגוריות הודעות אישיות והודעות מערכת, החיים עוברים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנונימוס ב-7/7/2016 09:44




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)