לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

פייק מטיילת בצפון הרחוק


טוב, סוף סוף התיישבתי לכתוב את הפוסט הזה, אני כל כך עצלה.

ביום שבת נסענו מספר חברים – עמרי,אלון, ענת, מיטל, ערן, גיא ועוד בחורה בשם נעמה (אני לא ממש בקשר איתה) לטיול בנחל דן.

קמתי בשעה מאוד לא הגיוניות – עשרה לשמונה בבוקר, וניסיתי לארגן את עצמי ולהכין לעצמי מזון. אחרי שהכנסתי בתוק התיק שתייה, אוכל, חטיפים, אמפישלוש, מצלמה, נייר טואלט וארנק (והרגשתי כאילו אני יוצאת לטיול שנתי), יצאתי אל הדרך, כלומר אל האוטו של ענת.

כל הדרך לצפון הרחוק בלבלתי לענת ולמיטל את המוח שאני רעבה והתחלתי לתאר להן את הג'חנון שאכלתי פעם.

בסופו של דבר הגענו בשלום, אכלנו, והתחלנו במסלול. השמורה מאוד יפה, בכל פעם עשינו עצירות בשביל להצטלם, לדבר, להיזכר בשיעורי של"ח, וכמובן – לאכול. אנחנו כל כך ישראליים.

בסוף השמורה יש בריכה קטנה, שאפשר לשכשך במימיה. אני וויתרתי על התענוג, היה קר.

אחרי שסיימנו את המסלול, יצאנו לחפש אוכל. כי, אנחנו ישראלים, וחייבים לאכול.

אני בשלב הזה נרדמתי להנאתי, עד שהגענו לבית קפה בראש פינה, ושם אכלנו ושתינו, וטעמתי ברד בטעם פסיפלורה, וזה טעים, ואז נסענו הבייתה, עייפים אך מרוצים.

 

שיחה משעשעת עם אמא:

אני מספרת לה שענת קנתה מנעולים לארונות במעונות לטכניון, ועמרי קנה מיקרוגל גם למעונות (הם מתחילים ללמוד, עתודאים).

אני: "אמא! יש אנשים שקונים מנעולים לארונות ומיקרוגלים! ואילו אני מוכרת קפה וסנדויצ'ים!"

אמא: "כל אחד ומה שמתאים לו".

 

 

אני מתוך תמונה קבוצתית. פשוט יצאתי יפה פה:

 


מבצעת מעשים מגונים בעלה:


 



נכתב על ידי .Fake Reality , 27/10/2005 12:05   בקטגוריות פייק בדרכים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Reality ב-28/10/2005 21:03




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)