לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

טירונות II


טוב, חזרתי הבייתה אתמול. הזמן בבית טס כל כך מהר! בקושי יש לי זמן למשהו...

בכל מקרה, ביום שני הייתי אמורה לחזור לבסיס. קודם הייתי בבית חולים, והוציאו לי את התפרים הארורים. עכשיו יש לי צלקת על הסנטר. כשחזרתי לבסיס, קלטתי שאני סלבריטי, כולם מכירים אותי כי אני "זאת שהתעלפה", כולל כל המפקדים, הסמלת והמ"פ שמכירים אותי בשם שלי.

אז מה היה השבוע הזה?

מבחינה נפשית היה קשה. פתאום קיבלתי סוג של הלם, והייתי ממש ממש ממש מבואסת. במשך יומיים לא הפסקתי לבכות, אבל היו בנות שפשוט עודדו אותי, ובכלל, זה לא נדיר לראות בנות שככה סתם מתחילות לבכות.

הבנות במחלקה, ובעיקר אלו שאיתי באוהל ממש חמודות. הצחוקים איתם העבירו לי את הזמן.

קיבלתי מדי ב' – דבר פשוט מזעזע. המחשבה שעוד אנשים לבשו אותם לפניי... בעעע.

קיבלתי חבר חדש – M16. הוא הפך לחלק ממני, כי צריך להסתובב איתו כל היום, כל הזמן. היו פעמים שהפקרתי אותו בטעות.... וחוץ מזה, זה נורא כבד! אבל למדתי לפרוק אותו, או מה שזה לא יהיה.

יום רביעי היה יום מטווחים. זה היה יום קשה, מתיש ומעייף. המ"מ שלנו לא הפסיקה לצרוח ולהלחיץ ולהפחיד אותנו, לא פלא שלא היו לנו תוצאות טובות... רק במקצה אחד, שהיינו עם המ"מ של מחלקה אחרת, הצלחתי לפגוע, כי היא פשוט לא הלחיצה והייתה אחלה. גם המ"פ אחלה, הוא לא בקטע של פוזה.

ביום חמישי עשינו תורנות מטבח. בהתחלה עבדתי בחדר אוכל, בבבוקר ובצהריים, ובערב – הייתי בשטיפת תבניות, התחלנו לשיר וזה עבר מהר. זה היה מאוד מעייף ומתיש גם כן.

גם היו שמירות, התחלנו לצחוק על זה שאם יבוא מישהו חשוד נגיד לו "עצור! או שאני הולכת להביא מחסנית בלי כדורים!"

ביום שישי יצאנו מוקדם מהבסיס, לשמחתי.

עשיתי לעצמי טיפול עשרת אלפים. אני אחת שרגילה להתקלח פעמיים ביום, ולחפוף את השיער כל יום, ופתאום לא להתקלח יומיים – שלושה – מאוד מציק לי. אבל פשוט אין זמן לזה. כנראה שאקום שעה לפני כולן, ואלך להתקלח בבוקר, כי יש גבול לכמה שאני יכולה להסריח.

אחרי מקלחת טובה, ישנתי כמו שצריך, אכלתי אוכל נורמלי. בערב נפגשתי עם החבר – פשוט התנפלתי עליו, התגעגעתי אליו כל כך!

והיום הילה שיפצרה לי את הכומתה, היא תפסיק להיראות כמו סמור מת....

 

אני יודעת שזה פוסט מקוצר, אבל אני ממש ממש בלחץ של זמן. כאמור, 48 שעות בבית לא מספיקות לכלום.

אני חוזרת לבסיס מחר (באסה), וסוגרת שבועיים, ויהיה לי גם טקס השבעה. אני מקווה שהפוסט הבא יהיה קצת יותר מפורט ונורמלי.

נכתב על ידי .Fake Reality , 4/3/2006 19:31   בקטגוריות צבא  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורנית ב-30/3/2006 19:08




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)