ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

<<    מאי 2006    >>
14151617181920

5/2006

סד"ח בירושלים

אז לפני שבוע נסענו המטה שלנו, והפלגה הטכנית (אצלנו בבסיס יש חלוקה לפלגות) לסדרת חינוך בירושלים.

הגענו לבסיס, ואני והפקידה שעובדת איתי, וגם סוג של חברה שלי, סגרנו את כל הלוז"ים וכל הדברים, ובערך בתשע יצאנו לירושלים. חרפתי כל הנסיעה... בדרך עשינו עצירות לאסוף אנשים בת"א, וגם בירושלים עצמה.

המפקד הישיר שלי יצא איתנו, וגם עוד קצינה מהמטה שלנו.

ישנו במרכז הסברה של צה"ל בעיר העתיקה, ובערך בצהרים הגענו לשם, ולקח המון זמן עד שיצאנו, אז פשוט ישבנו שם עד ארבע במועדון וראינו טלוויזיה וישנו.

רק לקראת אחה"צ יצאנו לטייל  ברובע היהודי עם המדריכה שלנו. גם היה לנו טיול בערב שם.

לקראת הערב כאב לי הראש בטירוף, ולמחרת בבוקר התעוררתי וממש לא הרגשתי טוב.

אז התנדבתי להחליף את חברה שלי ולשמור במקומה – פשוט לעמוד עם עוד מישהי בכניסה למבנה, ולפתוח ולסגור את הדלת. זה ממש מגוחך – אנחנו על א', ועם אפוד ונשק! חוץ מזה, כל הסד"ח היה על א', חוץ מבערבים שעלינו על אזרחי.

בצהריים הלכתי לישון ולא קמתי עד הערב.

היינו שבע בנות בחדר – אני ועוד שתי בנות איתי בפלגה, וכל השאר בטכנית. הבנות שלא הכרתי היו כל כך חמודות, והיה ממש כיף איתן.

בערך מאז אותו צהריים, עד הערב שלמחרת – הייתי במיטה, כי פשוט הרגשתי מאוד לא טוב. הראש הסתובב לי, היו לי סחרחורות ובחילות וכאבה לי הבטן. רוב הזמן פשוט ישנתי, חוץ מפעם אחת שהמפקד שלי הכריח אותי לקום בבוקר וללכת לאכול על אזרחי, והפעמים שהלכתי להתקלח – במקלחת של הסגל כמובןJ

ביום שלישי בערב החובשת שכל פעם באה לבדוק מה שלומי והכריחה אותי לשתות – אגב היא ממש מתוקה, מדדה לי חום, ולא היה לי חום, אז היא אמרה לי לקום מהמיטה ושאני באה איתה להסתובב.

נו, אז קמתי.

לקחו אותנו למדרחוב במרכז העיר, אני הסתובבתי עם הפקידה שעובדת איתי (אני מחליפה אותה, כי היא עוברת תפקיד), הצלמת שלנו, והמדריכת ח"יר – היינו בארומה, והסתובבנו בין החנויות והיה  ממש ממש קר.

למחרת כבר יצאתי לטייל, היינו על אזרחי, והלכנו להר זיתים -  יש שם אתר ארכיאולוגי עם חפירות מהר הבית השני, ונתנו לנו למיין אבנים וכאלו, אני הלכתי לשבת בצד עם כמה אנשים, מצטערת, כל האבנים בשבילי נראות אותו הדבר. אחר כך היינו בסיור בנחלאות - שכונה ממש יפה, וטיילנו בשוק מחנה יהודה, ואפילו מצאתי כומתה משופצרת של פז"מניקים:)

חזרנו לאכול צהריים, ואחרי זה היינו בגבעת התחמושת. בערב המשק"ית חינוך עשתה לנו חידון וזה היה ממש משעשע, ואז כולם הלכו לראות כדורגל, ואני שמרתי עם ידיד שלי שהכרתי שם.

ביום חמישי נסענו לגבעה הממלכתית, והיינו במוזיאון ישראל, ואז הסיעו אותנו הבייתה. לקחתי רכבת מת"א עם עוד חברה שלי עד הבית.

היה ממש נחמד, נהניתי, והשבוע הזה עבר לי ממש מהר. הכרתי גם עוד הרבה אנשים חדשים כל כך נחמדים. בכלל, כיף לי בבסיס פחות או יותר. כבר מצאתי חברים, יש לי אפילו חברה טובה אחת משם, פשוט נחמד.

אתמול נסעתי לת"א- פגישת מחזור עם החברות הטובות שלי בטירונות. חודשיים לא ראיתי אותן, והיה כזה כיף לראות אותן, ועוד על אזרחי – אנחנו בעיקר זוכרות אחת את השנייה עם המדי ב' הענקיים, והשיער הג'יפה. פשוט התחבקנו שם ולא הפסקנו לחייך, ולצחוק, ולעדכן ולהיזכר בחוויות.

ישבנו ביטבתה, ואכלנו טוסט ושתינו שייק, ואז נסעו ליריד המותגים, והיה ממש כיף והיה כל כך נהדר לפגוש אותן, והחלטנו שכל חודש ניפגש – אני מקווה שנעמוד בזה.

אחר כך באתי לידיד שלי מהבסיס, והיה ממש נחמד, הוא החזיר אותי הבייתה גם.

היום בבוקר הלכתי להילה, רצינו ללכת לים – אבל היה קר מדיי, אז פשוט התנחלתי אצלה על המיטה ואכלתי עוגות....

אני והוא כבר לא. זה כואב ופוצע, אבל כנראה שזה לא ment to be. ולא בא לי להרחיב יותר מדיי, לא רוצה שהלב ידמם עוד יותר.

אני מקווה שאצליח להשיג את כל התמונות מהסד"ח – היו המון, אפילו צילמו לי את הקעקוע! כמובן שהסתובבתי גופייה והראיתי אותו לכל העולם ואחותו – ויש לציין שהייתה התלהבות ניכרת.

נראה לי שאפרוש לשינה, הראש לי מתפוצץ.