לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

סיכום שנת 2006


 

אז זה סיכום השנה הקודם שלי.

בואו נבדוק מה התגשם ומה לא.

  1. שהקשר המדהים שלי איתו רק יימשך.

 והוא המשיך יותר מדיי זמן. הדבר הטוב שיצא מהקשר הזה, הקשר הכואב והפסיכי הזה – זה שעכשיו אני יודעת בוודאות מה טוב לי ומה לא. מכל קשר לומדים משהו אחד, והדבר החשוב שלמדתי זה להיות עצמי. אז כן, הייתי עיוורת. בתוך תוכי ידעתי שמה שהולך כאן הוא לא נורמלי ולא צריך להיות ככה. בשום פנים ואופן ובשום מצב בחורה אינה צריכה להרגיש מושפלת, שכבודה העצמי נרמס, שהיא מאבדת את עצמה. כנ"ל לגבי בחור. אבל העדפתי לשקר לשקר לעצמי ולכולם – רק כדי לא לראות את זה. אני שמחה שהקשר הזה נפסק (היו צריכים לדחוף אותי לזה, אבל זה גם משהו), וכשאת באה מאיזשהי תהום – את רק נהיית חזקה יותר. ואני באמת, כי למדתי להביא את עצמי, נטו. ועכשיו, באמת, אבל באמת יש לי חבר מושי מושלם, והוא הדבר הכי מדהים שראיתי אי פעם. וההורים שלי (שהרוסים עליו טואטלית) יעידו על כך.

  1. להתגייס ולעבור את השנה הראשונה שלי בצבא בהצלחה וכמה שיותר בקלות.

אז וואלה, כמעט עברתי שנה בצבא, והיא עברה בסבבה. הייתה טירונות, היו קשיים עצומים בהתחלה, אבל בסופו של דבר, אני משרתת במקום שהכי רציתי, במקום שקורה בו את הכל. ואתם יודעים מה? כיף לי בסה"כ. יש לי מפקדים שהם לא רק טובים בתור מפקדים, אלא הם אנשים טובים, נקודה. המפקד הישיר שלי פשוט בנאדם מתוק ומצחיק והזוי משהו, והאנשים שסביבי הם אחלה.

  1. להכיר אנשים טובים.

כשמגיעים לצבא מכירים הרבה אנשים לא טובים, וכבר נתקלתי בכאלו. אבל למזלי – רוב האנשים שסביבי הם אחלה.

  1. בריאות לי ולמשפחה, כי זה הדבר הכי חשוב.

 והיו פעמים שגיליתי עד כמה זה נכון וכואב. שום כסף שבעולם לא יכול לקנות בריאות טובה.

  1. להמשיך לקרוא כמה שיותר ולא לשכוח לפנות זמן איכות לעצמי.

כולם במשרד צוחקים עליי שאני כל יום קוראת ספר אחר, ויש כאלו שאמרו לי שהם מעריכים אותי על זה שאני קוראת ככה. אז כן, אין כמו לשבת במשרד עם כוס קפה שיש שקט, ופשוט לקרוא ולקרוא. (גם בשמירות!)

  1. לשמור על קשר עם אנשים ישנים.

זה לא ממש קרה. אני התנתקתי, אבל מלבד זאת, אני לא מרגישה חלק, הם לא מהעולם שלי יותר. אז כן, מדיי פעם יש יציאות, וזה חביב, אבל זה לא זה.

  1. לחוות כמה שיותר רגעים קטנים של אושר.

 וזה היה. בהחלט.

 

ומה לשנה הבאה?

להתחיל לצאת יותר ולהפסיק למצוא את עצמי יושבת בבית בימי שישי; שנמשיך להיות ביחד עוד הרבה זמן, טפו טפו טפו; למצוא לי איזה תחביב; להתחיל לכתוב כמו שצריך ולהפסיק להתעצל; לקרוא עוד הרבה ספרים ולנדנד למורן שתביא לי כבר את "אם יש גן עדן". כוסאמק חצי שנה אני מחכה לו; לעשות דיאטה – לרדת שלושה קילו, ולהתחיל לשמור על תזונה מסודרת ובריאה; לחסוך כסף – הסוף לבזבוז!; עוד שנה אחרונה בצבא- בסיכום הבא אני אהייה על סף שחרור, אז שימשיך להיות לי סבבה, שהמפקד שלי יפסיק לטחון אותי בשעות שמירה מטורפות, לקבל קצת יותר הערכה על דברים שאני עושה, שתמיד יהיה לי כיף להישאר בבסיס (בפעמים שאני נשארת) ; שתהייה לי שנה טובה באופן כללי.

 

שנה אזרחית טובה לכולם!

 

נכתב על ידי .Fake Reality , 30/12/2006 19:43   בקטגוריות סיכומים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיוך קטן. ב-5/1/2007 19:34




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)