לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב.
Avatarכינוי:  .Fake Reality

בת: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

טיול לרמת הגולן 21.3.07




אתמול כל הפלגה יצאה לטיול לרמת הגולן.

באתי בבוקר לחברה שלי מהבסיס שגרה באיזור הקריות, משם נסענו ליקנעם. האמת שהיינו בלחץ של זמן, פחדנו שנאחר ומשום מה היו פקקים, אבל בסוף אנחנו עמדנו באיזו תחנה הזויה וחיכינו לכולם.

כולם הגיעו במשהו שנראה כמו מונית גדולה במיוחד עם נהג הזוי לחלוטין- אפילו לא שמתי לב שזה הם, כי ציפיתי לאיזה אוטובוס מעפן כזה של צה"ל.

נסענו דיי הרבה עד שהגענו ליעד המבוקש- נחל ג'ילבון. אני חושבת שהייתי שם פעם, מרוב הטיולים שעשו לנו לצפון בביצפר. עשינו מסלול של כמעט שעתיים... אני יכולה לומר שהנוף מקסים ועוצר נשימה.



נכון בכל כיתה יש את הבת המעצבנת הבכיינית שפוחדת לעלות על סלעים ולזוז כי יש לה פחד גבהים מטורף וצריכים לתת לה את היד? אז זאת אני. מה אני יכולה לעשות? אני ממש פחדנית, יש לי פחד גבהים ממש משתק, מפחיד אותי אפילו לעמוד על השולחן מחשב שלי, כי אני רק חושבת על מה יקרה אם אני אפול למטה. וכל הקטעים שצריך לעבור נחלים על אבנים חלקלקות... אני עם החוסר שיווי משקל שלי בקושי זזתי, היה צריך ממש לשכנע אותי לזוז, ועוד שכולם עומדים מוכנים בהיכון עם מצלמות ופלאפונים כדי לצלם או להקליט את מי שייפול. אבל עשיתי זאת, וכולם מחאו לי כפיים. המפקד הישיר שלי היה צריך להחזיק לי את היד כל הזמן. אבל זה היה כיף!

באמצע עלייה מטורפת שעשינו, איזה לוחם אחד מאצלנו מתקשר אליי ושואל כל מיני שאלות, טוב שאני לא באמצע עלייה מטורפת ואין לי אוויר ואני לא במשרד כרגע, אז אין לי אפשרות לעזור לך יותר מדיי.

באיזה שלב הייתה לי סחרחורת ממש חזקה, אז המפקד שלי שפך עליי מים!

אחר כך עשינו על האש באיזה שמורה.



תראו אותי הקטנה אל מול העולם הגדול:

כל אחד הביא משהו מהבית, הרס"ר של הפלגה שלנו ארגן לנו בשר וסלטים ומעדנים, אין הוא יצא תותח (את מה שנשאר הבאנו לבסיס, ועד הצהריים כלום לא נשאר).

אחרי הארוחה המפוצצת (הלכה לי הדיאטה!) נסענו ליקב דלתון. עשו לנו הסברים על כל איך עושים את היין וכל זה, אבל היינו כל כך עייפים, שפשוט הפסקנו להקשיב. ואז הגענו למרכז המבקרים, ושתינו המון יין טעים, וכיבדו אותנו בעוד אוכל (כאילו שלא אכלנו מספיק...)




חזרנו הרוגים מעייפות, והשרירים שלי ממש ממש תפוסים כרגע, אני בקושי זזה. אני זקוקה לאיזה מסז' הגון...

זה מאותם ימים שגורמים לי להרגיש שאני שמחה שהתגייסתי, שהגעתי למקום הזה ושאני בחברת האנשים האלו. כל הצחוקים, והתמונות, והחוויות... אין, לא הייתי מוותרת על זה לעולם.

 

ומה אצלי? החיים מתפרקים.





נכתב על ידי .Fake Reality , 22/3/2007 20:19   בקטגוריות פייק בדרכים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OneUnknown ב-25/3/2007 00:58




210,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fake Reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fake Reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)