לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

הצפירה - סרט הבחינה שלי למגמת קולנוע בתלמה ילין


וואו, חלון עריכה, הרבה זמן לא השתמשתי בזה...
פוסט מסוף 2008 עמד לי עד היום בראשית הבלוג, הגיע הזמן שזה ישתנה סוף סוף
אז הנה, קבלו עדכון. תהנו, אני מקווה שייצא כמו שצריך

טוב, מה קרה בינתיים ב-2009? המון, באמת המון. מצחיק כמה דברים קרו בזמן שלא הייתי פה...
אני אתייחס בעיקר לדבר הכי חשוב מבחינתי - נבחנתי לתיכון תלמה ילין למגמת קולנוע. עברתי את השלב הראשון בהצלחה, והשלב השני היה ראיון עם ראשי המגמה שעברתי אותו לפני כמה ימים, ואליו הגשתי סרט. היה צריך להכין סרט של עד 3 דקות. הכנתי סרט שמבוסס על הסיפור הצפירה שנכתב במקור על ידי אתגר קרת, ובחרתי דווקא את זה כי זה סיפור לדעתי מאוד טוב.
בכל מקרה, הייתי חולה בתחילת השבוע והיה לי רק שבוע או קצת פחות להכין את הסרט. בסופו של דבר 3 ימים לפני הבחינה התחלתי לצלם, כשהשחקן הראשי בסרט היה מעין אבן, החבר הכי טוב שלי שלומד כיום גם בתלמה ילין במגמת תיאטרון. (אופטלגין, מצלצל למישהו...?)

מעין עזר לי למצוא עד שחקנים לסרט ובגלל שהוא במגמת תיאטרון הוא לקח שחקנים משם, ובסוף מצאתי והחלטתי לצלם בתלמה
כי כל השחקנים שם והיה יותר נגיש ונוח מאשר בבית ספר שלי. הסיפור הוא סיפור קצר, אני לא אספר אותו בקצרה כי זה יישמע יבש
ולא יעביר את הרעיון האמיתי מאחורי הסיפור, אז אם מישהו רוצה ניתן לקרוא את הסיפור כאן.

בכל מקרה, צילמתי את זה והיו מספר תקלות כמו שחסרו לי שני שחקנים שמצאתי ברגע האחרון, אחד מהם בכלל בכלל לא שחקן וזה יצא די עלוב כי זה היה סתם מישהו מבוגר שהיה שם במקרה וביקשנו ממנו להצטלם, אבל זה מה יש. ביום רביעי בסוף ניגשתי לראיון למגמה והראיתי להם שם את הסרט ואני חושב שבגדול הראיון הלך טוב. הקטע הכי מצחיק שסיפרתי להם על עצמי ובדרך גם על הבלוג ויצא שנתתי להם את הקישור לבלוג! זה די מצחיק, יכול להיות לזה יתרונות וחסרונות, אבל אם אני אתקבל זה יהיה קצת מפדח אם המורים שלי יוכלו לקרוא בבלוג שלי, אבל לא נורא. שייהנו

אז חדל דיבורים - הגיע הזמן שתראו בעצמכם את הסרטון. אשמח אם תגיבו לפוסט זה עם דעתכם, הפעם באמת חשוב לי לשמוע דווקא את התגובה של הקוראים ולא של החברים שלי על הסרטון, ואני אשמח לדעתכם הכנה
תזכרו שהציוד שלי מאוד דל ושנאלצתי לצלם עם מצלמת סטילס פשוטה ולכן הסאונד רע, ונאלצתי גם לערוך במובי מייקר אז אנא השתדלו להתעלם מהפרטים הטכניים ויותר שימו לב לסרט עצמו. צפיה מהנה
ודרך אגב, הסרטון הזה הוא 5 וחצי דקות אבל לבחינה הייתי צריך להגיש 3 דקות, ורק בעריכה גיליתי שצילמתי יותר חומר בהרבה ממה שהייתי צריך, אז קיצרתי אותו מאוד לבחינה והגשתי בבחינה סרט קצר יותר, אבל ערכתי את זה שתהיה לזה גם גרסא ארוכה יותר, אז זו הגרסא הארוכה ולטעמי גם הטובה יותר.



טוב, אז מה קורה חוץ מזה? הרבה דברים בחיים שלי, אני לא אפרט הכל כי אין לי כוח או זמן.
בקרוב בחירות, אני מניח שרובכם יודעים את הדעות שלי בגדול אבל החלטתי או להקדיש לזה לגמרי פוסט שלם או בכלל לא, אז אני לא ממש אתייחס לזה לעומק. אני רק אגיד שאני מאוד מקווה שאף אחד ממי שקורא את זה לא הולך לתמוך בליברמן

חוץ מזה היה ערב פרויקטים בבית ספר, שהופענו מול ההורים של כל כיתות ח'-ט', והיה ממש טוב (תמונות ווידאו בפייסבוק שלי למעוניינים). זו השנה האחרונה שלי בבית ספר שלי (שהוא מא'-ט') ולכן בגלל שסוף השנה מתקרבת מתחילים ללכת לערבי היכרות בתיכונים, והעניין מתחיל להיות יותר מלחיץ ומדאיג, אבל בסוף יהיה טוב. אני מקווה מאוד להתקבל לתלמה ילין, וגם אם לא יהיה טוב.

בנוסף אני הרבה זמן מחפש דרוש מתופף ללהקה (אני יודע שזה נשמע עילג אבל זה פשוט היה בשביל ההדגשה). אז אם מישהו מכיר מתופף מאיזור ת"א (=שיכול להגיע לת"א לפחות פעם-פעמיים בשבוע בקלות), בסביבות הגילאים שלי וכמובן שיהיה טוב, אז בבקשה ליצור איתי קשר כמה שיותר מהר.

ושוב אנצל את הבמה - למכירה פנדר סטראטוקסטר 95' USA. אם מישהו באמת מעוניין ברצינות נא לא להגיב בללא שם אלא לשלוח לי מייל: [email protected]. ניתן להוסיף אותי גם למסנג'ר (אותה כתובת).
אני שמח לציין שהמגבר הישן שלי נמכר סוף סוף בהצלחה ועכשיו אני מתחיל לחפש גיטרה אקוסטית!

אז סיימתי לומר מה שיש לי לומר בגדול.
את האמת? לא היה קשה כמו שחשבתי
אני באמת מקווה ואשתדל לחזור להשקיע בבלוג כמו שצריך,
אז בינתיים שלכולם יהיה ט"ו בשבט שמח, יום הבוחר שמח ולמי ששכח אז גם חג האהבה שמח

יונתן קסלר
נכתב על ידי , 9/2/2009 15:36   בקטגוריות וידאו, בית ספר, תלמה ילין  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחד שיוודע ב-21/8/2009 17:08



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)