לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

סוף סוף פוסט נורמלי


שומע ברקע: "מאיה היא, מאיה הוא, מהיא הא, מאיה הא הא, הלו? אגם? זאת רוני! טוביה גם כאן הראל והראל עודד משתעל הלו? ההלו? ציור של פיקאסו שם בתיק זה צביקה פיק לא זה דנקר המדליק"... (למי שלא הבין, זה הקליפ לפסטיגל)

 

היום הייתי בצופים, והייתה אמורה להיות פעולה גדודית אבל מכיוון שרק הקבוצה שלנו (2) והקבוצה של הבנות מהכיתה המקבילה (4) הגיעו, אז זה לא בדיוק היה פעולה גדודית.. =\

רבנו הרבה, והמדריכה עיצבנה, והיה גרוע.

גם בשבט שלנו היום הוקם גדוד מיוחד לילדים עם בעיות במוח, ודיברנו איתם והם ממש נחמדים.. רק היה שם ילד אחד ששיחקנו קוואה קוואה דלה אומה (ככה כותבים?) שהחזיק לי את היד כאילו אני איזה כדור.. ממש כאב, ולא היה נעים לי להגיד לו שיפסיק =\

 





כשחזרתי הביתה אבא שלי כל הזמן אמר לי "קניתי לך מתנה, זו הפתעה" ולא יכלתי לחכות, עד שהגעתי הביתה, לחדר שלי, והדלקתי את האור ומה ראיתי?

את המשחק Roller Coaster Tycoon 3 על השולחן של המחשב!

המשחק שאני מחכה לו מתחילת השנה!!!

תודה אבאאא!!!

 

הוא כבר היה מותקן על המחשב, תודות לאבא שלי.

פתחתי אותו, ואני רואה טעינה ממש יפה.

כשזה טען זה נתן לי מלא אפשרויות, לחצתי על אחת וזה היה ממש מסובך.

לפחות הבנתי עכשיו איך בונים רכבת הרים.

אבל זה אמור להיות ממש מגניב, זה תלת-מימדי ואתה יכול כאילו לעלות על מתקנים! (ואל תגידו שאפשר במשחק סימס פארק או איך שלא יקראו לזה, אני יודע שאפשר, אבל זה לא כזה יפה, כאן זה ממש ממש ממש ממש יפה!!)

 

שוב תודה אבא!

טוב השקעתי יותר מידי טקסט לקטע הזה, בו נעבור נושא.

 





ההורים שלי קנו לי כרטיסים לפסטיגל ומעין הזמין אותי ללכת איתו להצגה טרזן וג'יין...

ועכשיו אני כל הזמן עם ערוץ Yes פסטיגל פתוח וצופה ברצף פעם אחרי פעם בקליפ של זה, עכשיו אני מחכה שיהיה עוד אחד מהתחלה שאני יוכל להעתיק ציטוט..

*מחכה*

הנה מתחיל:

 

"ברוכים הבאים למופע הגדול מהאגדות, גבירותיי ורביתויי, המופע שבו הכל יכול לקרות...

מאיה היא, מאיה הוא, מאיה הא,  מהיא חה חה,

מאיה היא, מאיה הוא, מאיה הא,  מהיא דיי כבר!

מאיה היא, מאיה הוא, מאיה הא,  מהיא חה חה

הלו? אגם? זאת רוני. טוביה גם.

כאן הראל והראל, עודד פה משתעל.

הלו? הההלו?

ציור של פיקאסו, שם בתיק

זה צביקה פיק

לא זה דנקר המדליק!

הפזמון זה נומה נומה יאי, נומה נומה יאי, אנ'לא מבין מילה אוקיי?

לא אכפת לי דץ עושה לי תה, אז תגידו כיפאק היי!"

 

חח אני יודע את זה בעל פה :)

 

טוב אין לי עוד מה לכתוב.. הוצאתי הכל, ביי!

 





עדכון: עשיתי מן משהו יפה בפוטושופ, הנה:

 

מה אתם אומרים?

נכתב על ידי , 16/11/2004 22:24   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוֹעָרִית ב-17/11/2004 20:40



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)