לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

תשובות לשאלון השבועי + חולה... + פרו



נניח והיית מוצא את עצמך חוטף מטוס (לא משנה מדוע ולמה, נסיבות חייך הובילו
אותך לנקודה הזאת) , וזה היה מטוס מפוצץ בדוגמניות של פליבוי ושחקניות טלנובלה
דרום אמריקניות ונניח שרצחת את כל הגברים האחרים במטוס, בלהט החטיפה, ואז היית
שומע במכשיר קשר של המטוס

הייתי מנתק את המכשיר קשר ומתאבד.

פעם קרה לך שהורדת איזה סרט באינטרנט ואז גילית שזה סרט פורנוגרפי מאד מאד מאד
חולה, וכל כך נגעלת שמחקת מהר בלי להסתכל ורוקנת את הפח, ואז קצת התחרטת שלא
ראית את הסרט ומאז אתה כל הזמן מנסה להוריד אותו שוב בטעות ?

לא!

אם מישהו שלא מכיר אותך , היה יכול לראות את ההיסטורי של האקספלורר, מה הוא היה
חושב עליך ?

שאני יותר מידי בישראבלוג.

נניח שיש לך שותף, ונניח שרבתם, ונניח שמאז שרבתם השמפו שלך נהיה צמיגי יותר
ויותר כל שבוע, והכמות של השמפו גדלה, והצבע נהיה עכור כזה... אז זה השותף
מתחנף אליי ורוצה שנשלים?

WTF מה זו השאלה המפגרת הזאת?!

עם כמה אנשים אתה מתחלק בדירה שלך כרגע? כמה מהם היית מציל אם הם היו תלויים
מעל בריכת כרישים עיי איש מרושע ? וכמה מהם היית מציל אם היית יודע שהם שילמו
את השכר דירה שלהם שנה מראש? וכמה היית משלם לי בשביל לשכור את שירותי בריכת
הכרישים שלי ?

זה לא אמור להיות שאלה אחת? לא משנה
לראשונה - אני גר עם אמא, אבא, באוזר ועידו (פעמיים שלוש בשבוע, אין לי כוח להסביר)
לשנייה - כולם, נראה לי
לשלישית - אני לא משלם על השכר דירה ככה שלא אכפת לי
לרביעית - 0

אם היית יוצא לדייט מאד מאד מוצלח מהאינטרנט, והבחורה היתה מאד מוצאת חן בעניך,
וניראה לך שגם אתה מצאת חן בעיניה (היא ממש ממש מתעקשת לשלם את החשבון שלה
בעצמה ושאתה תשלם את שלך ושלא, לא צריך שתלווה אותי הביתה ... ) אז כמה פעמים
היית מצלצל אליה ומשאיר לה ה

הודעה? נראה לי ש2-3 ומקסימום אתקשר בפעם אחרת.


אתה וההורים שלך נמצאים במעלית, איתכם עולה בחורה בלונדינית מדהימה וחייכנית,
בדרך לקומה ה156 מתפשט ריח מסריח במעלית, המאוורר לא מצליח לשאוב את הסירחון
שבאופן וודאי מגיע מהבלונדינית. אז נכון שזה היה בעסה?

פשוט הייתי יוצא מהמעלית ומחכה לבאה...




אני חולה!!

בעע אני מצונן נורא וכואב לי הראש והרגל..

לא הלכתי לבצפר (לפחות משהו טוב..)

 




קניתיי פרוו!

כן, נכון, היה לי, אבל נגמר לי.

עכשיו יש לי מנוי שנתי עד ל-11.11.05 :)

נכתב על ידי , 17/11/2004 08:23   בקטגוריות תשובות לשאלונים השבועיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טשששששש=] ב-18/11/2004 15:42



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)