לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

הפיתה


שלום קוראים וקוראות,

ראשית - מזל-טוב ללבני על הזכיה בבחירות, אם כי אני בספק שזה יגרום לה להיות ראש ממשלה. מערכת בחירות דפוקה...

בכל מקרה, ודאי שמתם לב לרשימות החדשות בבלוג ולשינויים. סידרתי את הגודל שיהיה תואם בפיירפוקס ובאקספלורר ואני מניח שהבלוג נראה לכם יותר נוח לקריאה עכשיו (ואם לא אני אשמח לשמוע מה אוכל לשנות על מנת שכן יהיה נוח).
הוספתי רשימת אוהב, שבנויה בצורה קצת שונה ממה שעשיתי עד היום - כתבתי רק דברים שבאמת מעסיקים אותי ושאני באמת אוהב, ומה אני אוהב ועושה בכל אחד מהדברים. הפעם כתבתי דברים עם משמעות ולא סתם דברים שעלו לי לראש.
בנוסף, הוספתי רשימת מוזיקה, שכוללת את כל הלהקות העיקריות שאני שומע. הרבה זמן אני רוצה לעשות כזו רשימה אבל זה קצת בעייתי כי כל שבוע אני מכיר 2-3 להקות חדשות ומפסיק לשמוע ישנות, אז זה משתנה המון, אבל החלטתי שלא נורא, אני אשתדל לעדכן כל פעם שיש באמת שינויים. כבר היום הוספתי להקה שהתחלתי מאוד לאהוב מאז שפתחתי את הרשימה.

אם כבר עסקיננו במוזיקה, ודאי רובכם שמעתם על להקת תיסלם. ומי שלא שמע - כנסו מהר ליוטיוב ותשמעו, להקה ישראלית שפעלה בתחילת שנות ה-80. תיסלם החליטו לאחרונה להתאחד, אבל לעשות משהו שונה מכל השאר. הם מקליטים שירים חדשים ואפילו מופיעים, ועובדים על אלבום חדש ממה שהבנתי, אבל הקליפים שלהם לא מצולמים ולא מופיעים בהם חברי הלהקה, אלא יש דמות אנימציה מצוירת על כל חבר להקה.
לדעתי זה רעיון ממש טוב, ומלבד זאת הקליפים עשויים יפה. לא סתם החלטתי להתייחס לזה, הגיע לידי הסינגל החדש שלהם עם DVD של הקליפ, ואני באמת חושב ששווה להקדיש 3-4 דקות מזמנכם לצפיה בו, אני בטוח שתיהנו.




ואם כבר עסקיננו בסרטונים... בפוסט הקודם פרסמתי את הסרט "הצפירה" שהפקתי לבחינות למגמת קולנוע בתלמה ילין, ואני מודה לכל מי שהגיב והתייחס לסרטון. אני אשמח אם מי שעוד לא ראה יקרא את הפוסט הקודם ויגיד לי מה הוא חושב לגבי הסרטון.
כשסיימנו את הצילומים מעין ואני, יחד עם אח שלו, התחלנו לעשות דברים מצחיקים עם הפיתות שקנינו בשביל הצילומים (ובשביל התיאבון...), והייתי עם מצלמה באותו זמן, אז התוצאה היתה מצחיקה. צפיה מהנה




את התשובה לבחינה אם עברתי או לא עוד לא קיבלתי, אני כמובן אכתוב בבלוג כשאקבל תשובה. בינתיים אאלץ לחכות בסבלנות
הייתי אתמול בערב פתוח בעירוני א', שזה בית ספר בתוך תל אביב (בניגוד לתלמה ילין שזה בגבעתיים אבל גם לא רחוק ממני בכלל), והוא גם בית ספר לאמנויות ולכן הלכתי לשמוע עליו, אבל אני עדיין מעדיף את תלמה ילין ואני מקווה שאני אתקבל לשם.
ואם לא אז עירוני א' זו אופציה, למרות שאני די נמצא בהתלבטות בינו לבין עירוני ד', שהוא תיכון שמאוד קרוב אלי לבית ועוברים אליו הרבה ילדים מהשכבה שלי, אבל הוא לא לאמנויות. בכל מקרה יש לי עוד זמן להחליט אז אני לא דואג

שיהיה סופ"ש מהנה לכולם,
ואם אתם כבר מגיבים אל תשכחו להתייחס לרשימות החדשות בבלוג,
וכמובן ל"הפיתה" המבריק
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 14/2/2009 00:43   בקטגוריות וידאו, מוזיקה, שוקולד פרה, סרטונים, תלמה ילין, בית ספר  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/2/2009 23:44



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)