לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

מה צריך לחפש בגוגל כדי למצוא אותי


אם תחפשו בגוגל שוקולד פרה, תראו אותי שני.

אם תחפשו בגוגל יונתן קסלר, תמצאו אותי ראשון.

אם תחפשו בגוגל "לא יכול להתאפק" לשירותים, תמצאו אותי רביעי.

אם תחפשו בגוגל השביעיה הסודית, תמצאו אותי בעמוד השביעי.

אם תחפשו בגוגל ניקולודיאון, תמצאו אותי שני.

אם תחפשו בגוגל דיאלוגים, תמצאו אותי תשיעי.

אם תחפשו בגוגל רוני סופרסטאר סקס, תמצאו אותי שישי.

אם תחפשו בגוגל לירון לב נבראתי לך, תמצאו אותי בעמוד השני.

אם תחפשו בגוגל נר על החלון שייגעצ, תמצאו אותי ראשון.

אם תחפשו בגוגל לירון לב הוא סופרסטאר, תמצאו אותי שלישי.

אם תחפשו בגוגל ילד ישראלי שמנמן, תמצאו אותי רביעי.

אם תחפשו בגוגל מנגן על פרה, תמצאו אותי ראשון.

אם תחפשו בגוגל ילד SMS משקפופר, תמצאו אותי שני.

אם תחפשו בגוגל "לירן נדל", תמצאו אותי בעמוד השני.

אם תחפשו בגוגל כל הכיתה בצופים, תמצאו אותי תשיעי.

אם תחפשו בגוגל אמנו מצחיק, תמצאו אותי בעמוד הרביעי.

אם תחפשו בגוגל יוני טונס, תמצאו אותי תשיעי.

אם תחפשו בגוגל אמנו אמנו סתום קלרינט, תמצאו אותי שני.

 

חיחי אני עדיין צוחק מהרוני סופרסטאר סקס.. והמנגן על פרה

אני אוסיף עוד מעט עוד כמה.

נכתב על ידי , 18/11/2004 11:36   בקטגוריות אינטרנט  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-18/11/2004 08:51



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)